This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Πληρωμές (συνέχεια)

Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006
με ακρίβεια στις: 6/30/2006 09:06:00 μ.μ.

Μου υποσχέθηκα πως θα στρώσω τον πισινό μου, μα δεν πρόκειτε να αναφερθώ σε ιστορίες θαυμαστών πράξεων σε καταστάσεις πανικού. Τους ανθρώπους που παγιδεύονται σε κρίσεις πανικού, ακόμα και αν είναι μόνο γιά μία φορά, τους σκιάζομαι. (de-javu).

Χάνω έδαφος, το νιώθω και το βλέπω. Προσπαθείς να μην είσαι σκάρτος, αλύτης, μυθομανής, επιφανειακός, μα όχι απαραίτητα με αυτή την σειρά. Δεν ξέρω αν είναι, ο κακός μου, ο καιρός ή κάποιο απωθημένο για όλα τα βράδυα που πέρασα και μοιράστηκα μονάχος περιμένοντας. Έχω την ανάγκη να νιώσω ποθητός, το κάθε μου βήμα, την κάθε μου ανάσα, την κάθε μου κίνηση, την κάθε μου γκριμάτσα. Να νιώσω όπως, δεν καταλαβαίνουν την υπεροχή τους, τα μωρά.

Τις αμαρτίες μου τις είδα και σταμάτησα να παίζω με τους άλλους, δεν έχω πιά να μετανιώνω. Έκτοτε μου πλήρωσα. Πόσο στοίχησαν οι αλήθειες και ο χαμός, τα λευκά ψέματα και οι κακίες, η αδιαφορία και το πείσμα, τα δροσερά φιλιά και τα χαϊδολογήματα, οι ματιές και τα χαχανίσματα, το μολύβι μου το ίδιο; Δεν μπορώ είναι πως δεν ξέρω, είναι που δε δίναμαι να κρίνω...και αυτό το σταμάτησα. Έψαξα απεγνωσμένα να βρώ μέσα στα πράματά μου εκείνα τα υπέροχα μικρά λευκά μπλοκάκια της Skag. Τα εχασα και αυτά, τα άφησα πίσω και δεν με πειράζει. Όχι όσο θα νόμιζα τουλάχιστο. Ήμουν πεπεισμένος ότι πήρα μαζί μου ένα δυό γιατί εδώ δεν τα βρίσκω και πόσο μου την σπάνε τα αντίστοιχα με τις γραμμούλες... είναι σαν να σε πιέζουν να γράφεις σε σειρά. Παλαιότερα είχα την συνήθεια να γράφω σε κύκλους, ξεκινώντας από την περιφέρεια, να συμμαζέψω το μυαλό μου μέχρι το κέντρο. Οι σκέψεις μου τότε νομίζω πως ήταν χειρότερες από την κυκλικότητα της γραφής.

Κατακλείδα... μου μείναν στα χέρια. Αυτοί που με πρόδωσαν και αυτοί που δεν με έκριναν παρά μου πρόσφεραν την απόλυτη εμπιστόσύνη τους. Το έμαθα το μάθημά μου, αυτή την φορά θα διαλέξω την αλήθεια που με βολεύει.


έγραψε το τέλσον στις 6/30/2006 09:06:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: Πληρωμές (συνέχεια)
Αφού το έμαθες το μάθημά σου ρε σκάρτε αλητάμπουρα δεν περνάς καμιά βόλτα να πάμε για κανά σουβλάκι;;;

Εγώ φταίω που κάνετε καταλήψεις βρε παλιο-αναρχικοί;

ούστ... λίαν συντόμως ελπίζω φίλτατε, λίαν συντόμως...

Α με είδες στην TV;;;

:ppp

τα skag καλύτερα να μην τα βρεις, εκτός κι αν ειναι άδεια.
το "μολύβι σου το ίδιο" ξέρει.

καλησπέρες πρίγκηπα.

Εγώ σήμερα θέλω να πεις ένα παραμύθι. Σαν αυτά τα όμορφα που λές και γράφεις. Χωρίς κακό λύκο μέσα παρακαλώ.
Σε φιλώ.
Μου έχεις λήψει. :)

Εγώ θα έλεγα τα παραμύθια να λείπουν.
Με φιλική αυστηρότητα και αυστηρή φιλικότητα. Ξέρεις δα τί πουλάει η Χαλιμά, δεν είσαι και τζόβεννο πια...:Ρ

Eipa na pw k egw ena geia paramy8aki mou..!

deja-vu einai :P

geia xaraaaaaa paramy8eniee prigkhps!!! :)

"θα διαλέξω την αλήθεια που με βολεύει"
Καλά θα ήταν, αλλά δεν νομίζω πως είναι τόσο απλό...

Σε περιμένω ματάκια μου.-