This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Αλήθεια

Δευτέρα, Μαΐου 29, 2006
με ακρίβεια στις: 5/29/2006 12:26:00 π.μ.

Κάποτε γνώρισα μία κοπέλα, το όνομά της είναι Αλήθεια και είναι από τους τύπους που λένε πολύ άσχημα ψέματα.

Μου είπε πως αληθινός μου εαυτός είναι πολύ πιό ενδιαφέρον από τον ψεύτικο κάποιο άλλο, πως ο χρόνος δεν υπάρχει παρά μόνο στα ρολόγια και ότι μπορείς να δείς μόνο μέχρι εκέι που μπορεί να φανταστεί το μυαλό σου.

Έχω εμπιστευτεί την ζωή μου στο θάρρος.
Ο θυμός σου γεμίζει το κενό μου.
Το γέλιο σου με βοηθάει να σκεφτώ.

Κουφάλες, δε θα την πληρώσει κανείς μας πλην εμού.


έγραψε το τέλσον στις 5/29/2006 12:26:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: Αλήθεια
"ο χρόνος δεν υπάρχει παρά μόνο στα ρολόγια"

Πάντως αυτό το συγκεκριμμένο είναι αλήθεια. Ο χρόνος δεν υπάρχει. Είναι απλά ο ορισμός που δίνουμε στις αλλαγές που βλέπουμε γύρω μας.

πι ες: Με 'γεια η καινούρια φορεσιά!

Με γεια σου, πρίγκηπα...

Κάτσε, διπλωματία δεν χρησιμοποιούσε;

"Έχω εμπιστευτεί την ζωή μου στο θάρρος.
Ο θυμός σου γεμίζει το κενό μου.
Το γέλιο σου με βοηθάει να σκεφτώ."

υπέροχο.

με γειές τα καινούργια ρούχα ;-)

ΧΧΧ

Χαίρομαι που σας άρεσε το καινούριο λούκ, εντός ολίγων ημερών θα με βρείτε με νέο domain και μπλόγκ βασιμένο στο wordpress... θα έχουμε εξελίξεις.

Υπέροχο το καινούριο λουκ!

Δεν υπάρχει αληθινός εαυτός. Υπάρχουν πολλοί ψεύτικοι εαυτοί. Όλοι μαζί, μπουκωμένοι μέσα στη σάρκα σου, φτιάχνουν τον αληθινό σου εαυτό.

Για τα υπόλοιπα, η γκόμενα μιλάει σωστά.
:-))
μάκια!

Καλά τα'πε η Αλήθεια...και πολύ ωραία τα έγραψες και εσύ! :-)

wraios panta!