This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

μεσα σε χρόνο dt

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 16, 2006
με ακρίβεια στις: 2/16/2006 01:10:00 π.μ.

Είμαι νεκρός εδώ και καιρό, δεν υπάρχω.

Τριάντα μέρες. Τέσσερεις τοίχοι. Τόμοι βιβλίων. Τέσσερεις τοίχοι. Σημειώσεις. Τέσσερεις τοίχοι. Μία κιθάρα. Τέσσερεις τοίχοι. Ένα ασύρματο τηλέφωνο (που πάλι περιμένω να χτυπήσει). Τέσσερεις τοίχοι. Μια δανεική καρέκλα σε γραφείο. Τέσσερεις τοίχοι. Ένας εξάχρονος μικρός με καμένη μητρική. Τέσσερεις τοίχοι. Ένα λαμπατέρ σαν το δικό σου σε χρώμα μαύρο. Τέσσερεις τοίχοι. Ψεύτικο φαγητό, γρήγορο φαγητό, δανεικό φαγητό, τσαμπαρίκο φαγητό, φαγητό στο πόδι, καθόλου φαγητό. Τέσσερεις τοίχοι. Ψεύτικος ύπνος, στα γρήγορα 'υπνος, ύπνος δανεικός, τσάμπα ύπνος, ύπνος στο πόδι, καθόλου ύπνος. Αξυριστος, βρώμικος στο κορμί, μα ποτέ στην καρδιά, και με μια καταθλιψάρα που κάνει γύρα τον πλανήτη σε χρόνο dt, μέσα σε τέσσερεις τοίχους. Βρήκα έναν νέο "εφιάλτη", λέγεται οντολογία. Το αποτέλεσμα θα είναι πέντε στα πέντε όπως και της Νένυα, το ξέρω (μπράβο δεν πρόφτασα να σου πω). Θαρρώ πως κέρδισα κάπου και έχασα κάτι άλλο.

Τελείωσα μέσα στο χαμό μου και το "Ταξιδεύοντας τον γαλαξία με ότοστόπ", ισορροπία της απιθανότητας... μου το έδωσαν για μια φυγή χωρίς επιστροφή και δε το θέλουν πίσω. Όσο μπαίνω πιό βαθιά στα πολυτεχνικά τόσο πιό πολύ έρχονται στο νού μου τα παλιά, αρχή διατήρησης της ενέργειας και μαλακίες.

Δέν μπορώ να κοιμηθώ γιατί ο ύπνος μου μοιάζει θάνατος. Το έχασα. Δεν υπάρχει πλέον. Πού ρωτάς την υπόδειξη προς την σωστή κατεύθυνση όταν έχεις χάσει το μυαλό σου; Βρήκα έναν νέο "εφιάλτη", λέγεται οντολογία, το πρωί όμως ο εφιαλτης της απουσίας σου είναι πιό τρομακτικός.


έγραψε το τέλσον στις 2/16/2006 01:10:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: μεσα σε χρόνο dt
βρε αγάπη μου όμορφη....
βρε γλυκό μου παιδί....
βρε λουλούδι μου....
βρε χρυσέ μου...

με καρακατα-άγχωσες πρωινιάτικα, μου έκατσε ο γαλλικός στο λαιμό.

παρακαλώ όπως επιταχύνατε τη συνάντησή μας. όβερ. κρίνεται αναγκαία. όβερ.υψίστου αναγκαιότητος, βεβαίως βεβαίως. όβερ.

φιλί