This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

όλα είναι δρόμος

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 12, 2005
με ακρίβεια στις: 12/12/2005 02:23:00 π.μ.

...ο ρυθμός άλλαξε και επιταχύνθηκε. Μια έρημος άσπρη, από χαρτί, ήταν η τελική κατάληξη. Αποστάσεις που είχα διανύσει, πόλεις μακρινές που περπάτησα. Πόλεις αλλόκοτες, που η καθε του γειτονιά έβγαζε σ΄άλλη χώρα, βουνα που σ΄οδηγούσαν σε βουνά, θάλασσες χωρίς όρια.

Δάση κατοικημένα από τα ιερά πνεύματα των Τρόλ, μ΄αγρίμια πιο φοβισμένα και από μένα. Έρωτες πίσω από οδοφράγματα, λαμπάδες εκκλησιάς από μολότωφ, κρεβάτια κοριτσιών που λεηλατησα, σπίτια που μπήκα και έφυγα, κουράστηκα.

Κι ο κάθε δρόμος να σε βγάζει σ΄άλλο δρόμο.

υ.γ.: διαβάζω τα γραπτά σου που και πού από την αρχή, ένα ένα. οι μόνοι Θεοί που σε στηρίξανε ήταν η μουσική και ο δρόμος, αυτός που βάλθηκες να πάρεις μοναχή δίχως το φίλο που χωράει στο τσεπάκι σου. Πάρε μαζί σου ότι θες, μην ξεχάσεις να αφήνεις πετραδάκια...

έγραψε το τέλσον στις 12/12/2005 02:23:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: όλα είναι δρόμος
Δεν θέλω καρδιά μου να κλαις
για όσα περάσανε χθες
χαλάσανε τόσα πολλά μα βρες μονοπάτι ξανά
Δεν ξέρει ο κόσμος να ζει
κατέβα να πάμε πεζοί
εκεί που ο καθένας ζητά να βρει τη μιλιά του ξανά
τον πόλεμο μισώ κι απ τη ζωή αποζητώ
να μη μου μείνει μόνο το παράπονο
κι ας ήταν μια φορά να με είχες πάρει αγκαλιά
το ξέρω σου ζητώ πάρα πολλά
Δεν θέλω καρδιά μου να κλαις για όσα περάσανε χθες
δανείσου και συ μια φορά και βρες μονοπάτι ξανά
κι αν χάνεις αυτό που σε ζει
δεν έφταιξες μόνον εσύ
αξίζει να ζουν σαν παιδιά εκείνοι που έχουν καρδιά
τον πόλεμο ζητώ για μια ζωή που δεν τη ζω
να μη μου μείνει μόνο το παράπονο
κι ας ήταν μια φορά
να δεις μικρέ μου τη χαρά
πως μαλακώνω σα δε μου μιλάς σκληρά
Νικόλας Άσιμος

εγώ πάντα νόμιζα ότι άμα ξέρεις στοιχειωδώς πού θέλεις να πας, ακόμα κι αν σε βάλουν σε μια πολυθρόνα και σε στριφογυρίσουν, όταν σε σταματήσουν θα βρεις τον προσανατολισμό σου. Συνεπώς, τα πετραδάκια τα αφήνουμε για το παραμύθι.

Εδώ γύρω θα 'μαι.

Μην χαθεις ματια μου

..ειμαστε υπουλα πλασματα...

Αυτοκτονουμε χωρις να το καταλαβουμε..........