This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

άρωμα

Κυριακή, Δεκεμβρίου 11, 2005
με ακρίβεια στις: 12/11/2005 06:10:00 π.μ.

...άνοιξα τα παράθυρα, τυχαία.

... κάποιος καίγεται απόψε και μύρισε όλη η πόλη αγάπη...

Γ.Α.



έγραψε το τέλσον στις 12/11/2005 06:10:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: άρωμα
- Γιάννης Αγγελάκας,
από το "Πώς τολμάς και νοσταλγείς τσόγλανε".

Γυριζω γυρω-γυρω ματωμενος
μεσ' στο φεγγαρι του υπνου μου

ασπριζει μεσα μου η φωτια

αγριο σπιτι της κουκλας
με τις πασχαλιες
το πορφυρο σου ματι υψωνοντας
μ'εξουθενωνεις

δεντρα που καιτε πορτοκαλια
σαν κερια
στη παγωμενη σας βροχη
θ'αναπαυτω

ασπριζει μεσα μου η φωτια
καυτο μεσ' στην καρδια μου
σταζει το κερι

και συ μαρμαρινο φεγγαρι

με ραγιζεις

-----------------------------------
χαιρομαι που το αρωμα μου αγγιζει τα χειλη σου..

ναι... κάπου το βρήκα γραμμένο σε ένα μπλοκάκι, τα σημειώνω τα υπέροχα... έχεις δίκιο του Γιάννη είναι ...

Όχι ρε...
Μέχρι εκεί έφτασε;;;;

κι αν τελειώσει άδικα, φυλαχτείτε...
η ενέργεια θα ξεσπάσει.

τσουνάμι και στρόβιλος.