This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

εξωγήινος

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 08, 2005
με ακρίβεια στις: 12/08/2005 04:33:00 π.μ.

Είμαι εξωγήινος...

Ξαφνικά έπεσα από το διάστημα μέσα σ' ένα στενάχωρο ανθρώπινο μυαλό με αδέξιο σώμα. Ζω διαρκώς με το άγχος ότι θα με ανακαλύψετε, και γι αυτό προσπαθώ να μιμούμαι όσο μπορώ καλύτερα τις κινήσεις σας, την ομιλία σας και γενικώς τη συμπεριφορά σας.

Όμως το χειρότερο απ' όλα είναι το ανθρώπινο μυαλό. Με βασανίζει με άσχετες για έναν εξωγήινο επιθυμίες -θέλει χρήματα, φήμη, σεξ- παγώνει από τρόμο, καίγεται από οργή, αρέσκεται να κυλιέται σαν γουρούνι μέσα στην ίδια του τη βλακεία.

Θα προτιμούσα αντί για άνθρωπος, να ήμουν μια ήσυχη, λαμπερή λίμνη χαμένη ψηλά στα βουνά. Η λεία επιφάνειά μου ν' αντανακλούσε τα σύννεφα, τον ήλιο, τη σελήνη, τις πλαγιές των βουνών, το πέρασμα των πουλιών. Βαθιά μέσα στα μαύρα παγωμένα μου νερά, θα ζούσε ένα και μοναδικό είδος ψαριού, μικρό και άσημο... και τα παιδιά που θα αφήναν τις σκηνές τους δίπλα μου να κάνανε διαγωνισμό με τα βότσαλα μου και έρωτα...

Σε μία νοσταλγική στιγμή, όταν ξένες σκέψεις κάνουν τις ξαφνικές ερωτήσεις ορίζοντας διαφορετικά μονοπάτια, ξέρω ότι ο χρόνος είναι μία υπόσχεση που δεν αθετώ... σιγά σιγά, 'ενα βήμα την φορά...
Κι όταν μετρώ τα ουράνια τόξα που έχω δει, νιώθω ότι η ζωή είναι το τραγούδι ενός τριζονιού που λείπει από τις νύχτες του χειμώνα... μα ποτέ από την μνήμη μου.


Ίσως αν δεν ήμασταν τόσο σφιχτά αγκαλιασμένοι οι ώρες να είχαν κυλήσει πιο αργά.




έγραψε το τέλσον στις 12/08/2005 04:33:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: εξωγήινος
Α αυτό εννοούσες;
Είδες; Δεν σου το "έκλεψα" να το κάψεις.
Αλλά ρε 'συ πήγες στο άλλο άκρο....

Εγώ λέω να πας σε μια τέτοια λίμνη, να βγάλεις τα ρούχα σου και να πέσεις μέσα ολόγυμνος. Όταν το νερό ηρεμήσει, επίπλευσε στην επιφάνεια και δες όλα όσα θα θελες να είχες γίνει.
Μετά θα σου αρέσει που έγινες άνθρωπος.

νομίζω περικές φορές ότι θέλω να γίνω πάλι σκύλος...

αυτά που θέλω να γίνω τα έχω δεί και σε ένα καλό ποσοστό τα έχω κατακτίσει. τι γίνεται όμως στην περίπτωση που εσύ τρέχεις πίο γρήγορα από τον κόσμο γύρω σου; Χαλαρώνεις τους ρυθμούς ή τον αφήνεις πίσω; Λογίκά με την ζωή τρέχεις παρέα, μα αν δε θες να αφήσεις κάτιτις που σου καίει το μυαλό μέρα και νύχτα τι κάνεις;

Συχωράτε με για την φλυαρία, παλεύω ακόμα να φτιάξω το πισί μου, ξεκίνησα φορμάτ την πέμπτη και είμαι ακόμα και τώρα με συνεχή conflict... ούτε Office, ούτε Service pack μ' αφήνει να περάσω... γιατροί μου οι απαντήσεις σας στο μέιλ...

τις καλημέρες μου