This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Υπό πίεση (updated)

Παρασκευή, Νοεμβρίου 25, 2005
με ακρίβεια στις: 11/25/2005 08:42:00 π.μ.

Γιατί δεν δίνουμε μιά ακόμα ευκαιρία στον εαυτό μας;
Γιατί δεν δίνουμε μιά ακόμα ευκαιρία στην αγάπη;
Γιατί δεν δίνουμε λίγη ακόμα αγάπη στην αγάπη;

Γιατί το "σ'αγαπώ" είναι απλό και δεν το φωνάζεις παρά μόνο στα μάτια, με τις λέξεις δε μαθαίνεις ποτέ.
Η αγάπη είναι που σε κάνει να νοιάζεσαι για ανθρώπους στην κόψη της νύχτας.
Η αγάπη είναι που σου καίει την σκέψη, καταπίνει ιδέες, αναθεωρεί δηλώσεις και σε κάνει να βρίσκεις τους τρόπους.

Αυτός είναι ο τελευταίος μας χορός.
Αυτοί είμαστε εμείς υπό πίεση χρόνου.
Πίεση, υπό πίεση χρόνου.

Τανγκό για δύο,
σόλο θρήνος.

Υστεριόγραφο:
Έμεινα ξύπνιος μέχρι τις 5 το ξημέρωμα... μα δεν έπιασε. Πίεση υπό πίεση χρόνου.
Δεν έχω ταμπέλες στο κεφάλι μου, ούτε μία, ούτε δύο, ούτε τρείς.
Αυτό το ημερολόγιο θα πάψει να υφίσταται σε λίγες μέρες.


έγραψε το τέλσον στις 11/25/2005 08:42:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: Υπό πίεση (updated)
Γιατί απλά δεν θέλουμε να παραδεχτούμε πόσο εγωϊστές είμαστε και να αφήσουμε κατα μέρος τους εγωισμούς μας....

Είχα πετάξει τα τακούνια μου, και το χόρευα, ξυπόλυτη χθες, στις 4 το πρωί, το τραγουδούσα και ας είχε βραχνιάσει ο λαιμός απ’ το τσιγάρο, τους ένιωθα τους στίχους του μέσα σε κάθε μου κύτταρο, να ξεπηδούν και να δονούνται χείμαρος στις φλέβες μου.
Και οι παλάμες μου απλωμένες, ακούμπησαν απλωμένα χέρια, και για 3 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα, ήμουν ευτυχισμένη.
(Για μένα, αυτό το τραγούδι αντιπροσωπεύει τους τελευταίους 6 μήνες).
Μην το κλείσεις σε παρακαλώ.