This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Σε κάθε ταξιδιώτη αξίζει μια ήσυχη νύχτα ή every dog has its day

Τρίτη, Νοεμβρίου 29, 2005
με ακρίβεια στις: 11/29/2005 01:13:00 π.μ.

Μου σέρβιραν πλαστικό φαγητό μα εγώ πεινάω για τις δικές μας συγκινήσεις, άσπιλες, δυνατές, δίχως παραίτηση. Να σου γράφω τραγούδια όχι μόνο μουσικές, να περπατάμε τις συννεφιασμένες μέρες χέρι με χέρι και να φιλιώμαστε καταμεσής του δρόμου. Να ξυπνάμε το πρωί και να χαζεύουμε από το παράθυρο τη βροχή να γεμίζει τα τενεκεδάκια που ήθελα να χρωματίσουμε στο κήπο.

Ακούω μουσική μα και να μην άκουγα πάλι τα ίδια διαμάντια θα έκρυβα. Κάθομαι στο παράθυρο και κοιτάζω έξω περιμένοντας, ακόμη, το τηλέφωνό μου να χτυπήσει, ένα νούμερο που μόνο εσύ ξέρεις να σχηματίσεις στο καντράν.

Δεν έιμαι σούπερμαν, δεν έχω να σου δώσω τις απαντήσεις που θέλεις κι ούτε ήρωας, ούτε θεός είμαι. Περήφανος μόνο.

Θέλω να μπώ στο αμάξι και να τρέξω με τα παράθυρα ανοιχτά, να μου κόβει την ανάσα ο παγωμένος αέρας και η απουσία σου. Γιατί μέχρι τώρα μου την έκοβε η φιγούρα σου, το άρωμα και η ματιά σου.

Αλλά άλλο είναι το μαζί σου με κομμένη την ανάσα και αλλιώς το μόνος.

Απώλειες.
Ποτέ δεν είμαι έτοιμος. Πές μου εσύ που ξέρεις τα πολλά και ο νούς σου κατεβάζει, πώς να γλύψω την καρδιά μου, όπως τα ζώα τις πληγές;


έγραψε το τέλσον στις 11/29/2005 01:13:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: Σε κάθε ταξιδιώτη αξίζει μια ήσυχη νύχτα ή every dog has its day
Μας πληγώνουν την καρδιά...μόνο όταν το επιτρέπουμε...και επειδή αγαπάμε το επιτρέπουμε...είναι μέσα στους κανόνες...και αυτός ο φαύλος κύκλος.

φιλιά

Αυτά δεν ξεπερνιούνται, αντικαθίστανται... Θα έρθει η ώρα του!

den xero ti na grapso apla ipomoni ke an hriastis kati na xeris oti den ise monos.kisses.

Τό'πιασα το υποννοούμενο
Πάλι θες να κατέβεις Αθήνα εεε;

Είσαι τρελός ρε;

ΔΕΝ παίζει σάλιο...κατα κύριο λόγο, το αμάξι χρειάζεται σέρβις (ιμάντες χρονισμού και τέτοια κέρατα) εκτός του ότι έχω το τρέξιμο της αρκούδας με το πανεπιστήμιο (περιμένω και κάτι, δε πιστεύω να με ξέχασες;)

Εδώ δεν προφταίνω να δώ τους εντός της πόλης... λες να προλάβω να δώ τους νότιους;;;

μην με τσιγκλας λοιπόν γιατί αρπάζω εύκολα και δεν έχω και τα λόγια να στο επιχειρήσω...

:o)

Δεν το ξέχασα, αλλά για να ψάξω για σένα στη σχολή μου πρέπει πρώτα να πάω...:Ρ
which is rather impossible,καθώς έχω τάσεις φυγείς και συμπτώματα αγοραφοβίας.
Αυτααά...

Και το δικό μου θέλει εδώ και 1500 χλμ αλλά δεν το κάνω θέμα... (το ξέσκισα στις εκδρομές βλέπεις δύο φορές Β.Ε. σε ένα μήνα δεν είναι λίγο...)

Οπότε τί μου το παίζεις ψόφιος;
Κατέβηκες εσύ μία φορά εδώ και κάτι έγινε...:p

Να 'χες γυρίσει την Ευρώπη να πώ έχεις δίκιο αλλά έτσι....