This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

επανασύνδεση.

Κυριακή, Οκτωβρίου 30, 2005
με ακρίβεια στις: 10/30/2005 02:26:00 π.μ.

Εκεί, από το πουθενά τη γνώρισα τυχαία, μετά από ένα άλλο τόσο τυχαίο τηλεφώνημα, μετά από ένα (δυό φορές πιο) τυχαίο καφέ. Σα να με περίμενε μέσα στο χρόνο... Βγαίνω, την χαζεύω για λίγα δεύτερα να στέκεται με την πλάτη στον τοίχο, φάτσα κάρτα στην έξοδο. Δεν κοιτάει εμένα. Κοιτάει χαμηλά, αλλά ξέρει οτι είμαι εκεί. Σηκώνει το κεφάλι αργά και με κοιτάει στα μάτια. Χαμογελάει ενώ μ' ακούει να τσαμπουνώ αηδίες και δαγκωνει το κάτω χείλος. Τίποτε άλλο δεν έχει πια σημασία παρά μόνο εκείνο το δαγκωμένο χαμόγελο. Να σε κοιτά στα μάτια σαν να κρέμεται από την κάθε σου λέξη, να σε κάνει να νιώθεις μιά απειλή με την απίστευτη συγκατάβασή της... Πές μου πως να μην σε ερωτευτώ.

Φράσεις ολόκληρες να ανάβουν και να σβήνουν για σένα. Να έχω μία αβάσταχτη αγωνία μόνο για σένα, τις πιό ανύποπτες στιγμές... σκύβοντας να δέσω τα κορδόνια μου, σφίγγοντας το χέρι ενός φίλου, μέσα στον πυρετό μου μετρώντας τη νύχτα. Αναβοσβήνοντας το φώς λίγο πρίν βυθιστώ στην αγκαλιά του ύπνου, να φτιάχνω το σκαρίφημα της παρουσίας σου στο σκοτάδι, στήνω αυτί για να πιάσω μιά κουβέντα σου να με ακολουθήσει σαν νότα. Στα πιό όμορφά μου όνειρα φαντάζομαι τα κεφάλια μας να γέρνουν το ένα δίπλα στο άλλο, κουρασμένοι από αξεδίψαστα φιλιά, γυρεύοντας να δώσουμε ένα τέλος σε αυτή την τυραννία της απόστασης που μας χωρίζει.

Έξω ψιλοβρέχει, μιά ακόμα, μουσκεμένη με σκέψεις, νύχτα μου ψυθιρίζει πως ούτε και απόψε θα έρθεις...

υ.γ.: το κείμενο αυτό γράφτηκε και ξαναγράφτηκε, μόνο έτσι προσπάθησε να βάλει μέσα σε λίγες λέξεις ματιές και αγκίγματα, χαχανίσματα και αρώματα... προσπάθησε


έγραψε το τέλσον στις 10/30/2005 02:26:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: επανασύνδεση.
Υποκλίνομαι μικρέ πρίγκηπα

Πολλά τα πάθη του έρωτα, ακόμα περισσότερα τα δικά μας που τον αναλύουμε. Τουλάχιστον ξέρεις που είναι, που μπορείς να την βρεις;

Sorry για το άσχετο, αλλά ετοιμάζουμε blog meeting.
Δεν νομίζω να μην έρθεις έεεεεε? :D
Πληροφοριές στο blog του Ναυτίλου.
naftilos.blogspot.com

Ναι, έλα να μας τα πεις από κοντά...

http://naftilos.blogspot.com/2005/11/blogmeeting-updated.html

...προσπάθησε να βάλει μέσα σε λίγες λέξεις ματιές και αγκίγματα, χαχανίσματα και αρώματα... προσπάθησε

Μέσα σε λίγες λέξεις, κατάφερε πολύ παραπάνω από αυτά. :-)

άραγε να ένιωσε ποτέ κι ο δικός μου μικρός Ντέμιαν έτσι;

νομίζω πως θα θυμάμαι το κειμενάκι σου κάθε βράδυ πλέον για το επόμενο χ χρονικό διάστημα της δικής μου ντελικάτ μαυρίλας, σε κάθε τελευταίο νυχτερινό τσιγάρο πριν τη προσπάθεια για ύπνο.

θα το θυμάμαι και θα γελάω λίγο, γιατί θα σκέφτομαι, "κοίτα να δεις, υπάρχει κάποιος σε αυτήν εδώ την ίδια πόλη που με νιώθει πολύ κι ας μη το ξέρει.κι ας μη ΜΕ ξέρει".

φιλί και πάλι, ζουμερό και ηχηρό

Ax ερωτα πειρατη.. :)!

Κι εγω σε τετοια φαση ειμαι.

Αλλα το δικο μου ονειρο ειναι λαμπερο και απιαστο...

Και το θεμα ειναι οτι δεν χρειαζεται να φτιαξω το σκαριφημα του πριν παω για υπνο.

Τον βλεπω σ'ολα τα πρωιναδικα και σε ολα τα κουτσομπολιστικα :(

Φευ, θα προσεχω τις παρεες μουα πο δω και στο εξης.

Να προσεχεις φατσουλα

Θα με δεις προσεχως ;)

Keep up the good work
»