This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Εγώ

Τετάρτη, Οκτωβρίου 19, 2005
με ακρίβεια στις: 10/19/2005 02:06:00 π.μ.

Όλες οι σκέψεις στέκουνε σαν αδεια βαγόνια.
Το βράδυ με βρήκε να γυρίζω γύρω-γύρω από το άγαλμα μίας πλατείας κι επιταχύνω το ρυθμό κι έχουν περάσει ώρες. Όλοι σας, ο καθένας, η καθεμιά, κάνετε κύκλους μα στην ουσία πάτε ευθεία. Γυρίζετε σα σβούρες και δε το παίρνετε χαμπάρι. Προκειμένου να κάνω κύκλους, εγώ μπαίνω μέσα και τον αντιμετωπίζω παρ' όλο που βρίσκομαι ακόμα στην περιφέρεια... θα φτάσω και στο κέντρο.

Πρέπει να ησυχάσω, να πάρω απόσταση, να διεκδικήσω χρόνο μόνο για μένα, να σκεφτω τι θελω, μου το χρωστάω. Εσύ με φυλάς και τα ζόρια σου περισσεύουν.

Είπες πως είσαι η τελευταία μου σύνδεση με τον κόσμο, ότι φοβάμαι μη τη χάσω. Αν εγώ κόψω τη τελευταία μου σύνδεση και βρω τη δύναμη, εσύ θα βρεις τη δύναμη να μην ξεκόψεις από μένα;

Πάντως το θυμάμαι, σου είχα απαντήσει.
Τώρα πια δεν εξηγώ. Τό 'χω σταματήσει.


έγραψε το τέλσον στις 10/19/2005 02:06:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: Εγώ
Δυστυχώς ακόμα και να μην θες να "κόψεις" ορισμένα πράγματα στα "κόβει" η ζωή χωρίς να το καταλάβεις :(

Έτσι ακριβώς

κάνετε κύκλους μα στην ουσία πάτε ευθεία

Εγώ πάλι νομίζω ότι νομίζουμε ότι πάμε ευθεία, αλλά ουσιαστικά κάνουμε κύκλους.
Και ίσως, τίποτα δεν μπορούμε να κόψουμε σ’αυτή τη ζωή, που δεν θέλουμε, παρά μόνο αν αναγκαστούμε...
Και πάλι, παρά την ανάγκη, καμιά φορά μένουμε αγκιστρωμένοι με νύχια και με δόντια στο εγώ και στο θέλω.