This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

δύναμη

Σάββατο, Οκτωβρίου 08, 2005
με ακρίβεια στις: 10/08/2005 05:51:00 μ.μ.

- Άκου, πρέπει να αποφασίσεις... εγώ πρέπει να φύγω...
- Να αποφασίσω;
- Θα φύγω μπορείς να με κρατήσεις μέσα σου...
- Γιατί οι δυό μας;
- Είδα ένα όνειρο.. είμαστε μαζί στο όνειρό μου και οι δυό μας είμαστε ένα...
- Εισαι τρελός...
- Μα φυσικά, ίσως όλα να είναι λάθος... εγώ πάλι νομίζω πως είναι ευτυχία


Κυρίες και κύριοι ήρθε η ώρα της κρίσεως, της ορθής κρίσεως. Εδώ όλα πληρώνονται. Οι αποφάσεις του σήμερα θα επιρρεάσουν το άμεσο αύριο και θέλει περίσσια θάρρους για να πείς πως είσαι σίγουρος για την απάντηση που ετοιμάζεσαι να δώσεις.

Στο κεφάλι μου γυρίζει η μουσική του LTJ Bukem παρέα με τον Conrad να δηλώνουν πως "...the power is in the mind of those who chose to move..." .

Εμένω εκεί, διαλύω την εκ γεννετής διστακτικότητά μου και κάνω την κίνηση. Με λίγη τύχη και πολλά κότσια θα τα καταφέρω.
Λάθος.
Θα τα καταφέρω.
Σκέτο.


έγραψε το τέλσον στις 10/08/2005 05:51:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: δύναμη
Κάτι μου λέει ότι τα έχεις ήδη καταφέρει.

Keep chosing to move on.

LTJ Bukem...ωραίο soundtrack για πολλές και διάφορες κινήσεις, να προχωράς και να είσαι ήρεμος που προχώρησες...ευτυχία, σχεδόν.

Μουμπλε μούμπλε...
Αποφάσισες;
Γιατί έχω την εντύπωση ότι... χμμμ... καλά....
Το σπίτι στο Τσινάρι έτοιμο;

Ltj Bukem?

Βάζω το Sunrain να σε νιώσω, μισό.

Σου εύχομαι να πήρες τη σωστή απόφαση. Ειλικρινά.
Και να μην την έχεις ήδη μετανιώσει.

Μια συμβουλή μικρή απο έναν τυχαίο μπάρμαν στις Βρυξέλλες:
"Σπίτι σου είναι εκεί που είναι η καρδιά σου", πέντε χρόνια μετά ακόμα τον θυμάμαι, δεν είχε ιδέα ούτε τότε, ούτε ποτέ πόσο μέσα έπεφτε..