This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

ψάχνω

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2005
με ακρίβεια στις: 9/27/2005 11:14:00 π.μ.

Έχω ένα νέο δερμάτινο τετράδιο γεμάτο γράμματα, τριγυρίζω τις πόλεις με ένα ποδήλατο, ένα στυλό, χωρίς τσιγάρα και ένα θλιμμένο χαμόγελο για τις υπέροχες μέρες που πέρασα και αφήνω πίσω.

Η Μέλ το δήλωσε... "Η απουσία ξέρω πως γράφεται. Μπορείς τώρα να μου δείξεις πως σβήνεται?"

Πείστηκα πως το παρακάτω είναι αυτό που θέλω να πώ με την φωνή του Γ.Κ.

Λέξη, λέξη πως να το πώ,
όλο αυτό που όταν δεν σε έχω περνάω,
δεν υπάρχουνε λόγια για αυτο το τερμα,
που δεν πάει πιο εκεί,
που διψάει για σένα.

Λεξη, λέξη πως να βρεθώ,
στο στενό κρεβάτι που ανάψαν οι φλεβες,
δεν υπάρχουνε λόγια γιαυτο το δερμα,
δερμα απο φωτια,
δυνατο μετάξι.

Λέξη, λέξη θα ψάχνω ακούς,
όλα αυτα που όταν δε σε έχω τα θέλω,
δεν υπάρχουνε λόγια για αυτο το τέρμα,
την καινούρια αρχή,
που ζητάει εσένα.

έγραψε το τέλσον στις 9/27/2005 11:14:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: ψάχνω
Αλλάζοντας τετράδιο...

Ρε μπαγάσα... τις δουλεύεις καλά εεε;

Κάτι μου χρωστάς εσύ αν θυμάσαι...

βάστα το νου,
βάστα το νου,
να μην γκρινιάξει του καιρού,
πουφτιαξε με τον πόνο κλίκα
και τσιγγουνεύεται τη γλύκα.....

(το αναγνωρίζεις το απόσπασμα αυτό?)

@Scorpina & Mourning Blade:
Το λοιπόν σταματηστε να βγάζετε στην φόρα όλα τα άπλυτα, αν θελετε να το παίξετε νοικοκυρές ελάτε να τα βρουμε από κοντα τα λευκά και τα χρωματιστά.
...απορώ πως και δεν έχει πετάξει μέχρι τώρα καμιά σπόντα η Αρετή...

@Jojo: Τωρα με δουλεύεις έτσι; Δεν κοιτάς λίγο καλύτερα τις μουσικές και τον σαματά στα λίνκια μου;;;

εγω παλι εχω πελαγωσει.Αγόρασα κι εγω ένα καινουριο "τετράδιο", αλλα δεν τολμώ να το ανοίξω, και η πένα στέκεται μετέωρη και βουβή στο χέρι μου. Χαρά στο κουραγιο και τη δύναμη σου, μπράβο!Δεν ειναι ευκολο να γυρνας σελιδα.Καλά ταξίδια..!

επειδή τον είδα τον Θανάση στα λίνκια σου γιαυτό σου το έβαλα το τεστ.... για να δω πόσο καλά διαβασμένος είσαι. ;)

Τί σχόλιο να κάνω, καμάρι μου?
Συμφωνώ με τον Darthiir.
Α...και Γ.Κ. στα μούτρα σου:Ρ
Άντε, στο χρωστούσα για το εργιταξιακιά.

Απλά περνούσα κ είπα να σου πω ένα γεια : "γεια" (2 γεια)=3