This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

κάνω

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 02, 2005
με ακρίβεια στις: 9/02/2005 07:38:00 μ.μ.

"...κάνω ό,τι μου δίνουν περιθώριο να κάνω
κάποια στιγμή θα δουν ότι με εμποδισαν να κάνω αυτό που έπρεπε
και θα φταίω μόνο εγώ
και θα χω όλη την ευθύνη
αλλα δε θα χω τί άλλο να χάσω
δε με σοκάρει τίποτα...

.
..όπως θες
σου φέρνω εγω αντίρρηση;
σε αφήνω να φας τα μούτρα σου
ο καθένας για τον εαυτό του
κάποια απο αυτες τις μερες θα τα σπάσω όλα...

...όσο ποιητικό και αν ακούγετε
δεν έφυγα
επίτηδες..."



από μιά μεγαλη φωνή...

υστεριόγραφο: ...ενώ χθες είμασταν


έγραψε το τέλσον στις 9/02/2005 07:38:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: κάνω
πόσο μεγάλη δηλαδή...?

δεν βρίσκω πιθανή μονάδα μέτρησης....

εκτός αν δέχεστε την μονάδα "και γαμώ"

δηλαδή είναι¨

καιγαμω-φωνάρα

got it?

"...κάνω ό,τι μου δίνουν περιθώριο να κάνω"

και γιατί όχι κάνω ό,τι θέλω;
κάνω ό,τι μου καπνίσει;
κάνω του κεφαλιού μου/ της καρδιάς μου;

κάνω ό,τι γουστάρω;

ή έστω, κάνω ό,τι μπορώ;

αλλά ότι μου δίνουν περιθώριο;
πάντα έχουμε επιλογές γλυκέ μου πρίγκηπα. Ακόμα και για να βάλουμε μπουρλότο...

Πολλά μπεκερέλια κεφάλι κάνεις φιλάρακι, το ξές;