This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

χαμόγελα

Δευτέρα, Αυγούστου 29, 2005
με ακρίβεια στις: 8/29/2005 01:06:00 π.μ.

«...Να δίνεις σε κάθε συγκίνηση μιά προσωπικότητα, σε κάθε κατάσταση ψυχής μία ψυχή... F.S.»

Σήμερα η μέρα είναι διαφορετική από τις άλλες, όχι σαν αυτές που νιώθω πως δεν έχω κάνει τίποτα, σε επιθυμητό βαθμό τουλάχιστο. Δεν κοιμήθηκα πολύ, δεν έφαγα πολύ, δεν ήπια πολύ...μα τίποτα δεν με αγγίζει. Θαρρείς και ξημέρωσε άλλος ήλιος το πρωί και ...ξέρω γω... αρχίζω να καταλαβαίνω τα πράγματα που με γεμίζουν χαμόγελα, τα βρίσκω μπροστά μου, ίσως εκεί να τα είχα παντα μα δε τα έβλεπα, συνειδητά και υποσυνείδητα. Κλείνω μάτια, ανοίγω μυαλό. Πάλι χαμογελώ, τελικά φίλτατοι δεν είμαι, όπως πολλοί πιστεύευτε, θλιμμένος σε βαθμό μιζέριας με τον ίδιο τρόπο που όλοι οι κινέζοι δεν ξέρουν καράτε.

Επέστρεψα, άδειος από όλα. Άδειος μα όχι κενός. Δε ξέρω αν γέμισα τις μπαταρίες μου στις ακτές του Αιγαίου, στην Ίκο και την Πεπάρηνθο, είναι βλέπεις δύσκολο να σπάς τα ξύλινα σπαθιά σου. Αυτό είναι ένα συμπέρασμα που θα πρέπει να καταλήξω το επόμενο καλοκαίρι, να δώ αν θα αντέξω τον φετινό χειμώνα, μόνο έτσι θα το μπορέσω να απολογισω.

έγραψε το τέλσον στις 8/29/2005 01:06:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: χαμόγελα
Σε παραπέμπω σχετικά στο ημερολόγιο του καραβοκύρη. Μην επαναλαμβάνομαι....

Ξέρεις, είμαστε τόσο μα τόσο γεμάτοι συνήθως, ξεχειλίζουμε απ΄το πετσί μας τις περισσότερες φορές?Αν κατάφερες και άδειασες, αν κατάφερες και άφησες πίσω σου όλα αυτά που περισσεύαν, μπορείς και αναπνέεις καλύτερα....Θα είναι καλός ο χειμώνας, γιατί ξέρεις τι σε βαραίνει και πως να το αφήνεις πίσω...
Καλή τύχη με το σπίτι!

Μπα; Το επαναφέραμε πάνω;

Να σου πώ, άμα συνεχίσεις έτσι, να έρθω να ξανατραγουδήσουμε το μαχαίρι βρε καρντάση...

Δεν κοιμήθηκα πολύ, δεν έφαγα πολύ, δεν ήπια πολύ...μα τίποτα δεν με αγγίζει.

Κάπως έτσι ήμουν κι εγώ όταν επέστρεφα, wide awake in dreamland' οι περιβάλλοντες ήχοι ήταν κατεβασμένοι κανά-δυό σκάλες, και τα χρώματα γύρω περασμένα από φίλτρο.

Μιά χαρά διακοπές έκανες, methinks, αν κατάφερες να καθαρίσεις το δίσκο. Και το αν αντέχεται ο χειμώνας που έπεται είναι το μοναδικό άξιο λόγου metric των διακοπών.

This is not the end of the world
(is not the point that world starts as well)


GM dudes

Στο εξής λοιπόν, θα σε διαβάζω χαμογελώντας. :)
Καλό μήνα, καλή αρχή. ;)

Καλα δηλαδή μέχρι τώρα πως με διάβαζες; Εγώ μιά ζωή πίστευα ότι έγραφα κωμικοτραγικά... ότι γελούσατε με τις "ιστορίες"...

Τελικα μήπως βγάζω λάθος εικόνα;;;

Εσείς που με ξέρετε και στην πραγματική μου ζωή.... έτσι είμαι;;;

Μην τρελαθούμε (ξερω ξερω καταστρέφω την εικόνα μου, αλλά δε γαμιέται και αυτή... γιατί για ψάρεμα δεν βλέπω να πάει...)

Τα ωραιότερα ταξίδια είναι αυτά στα καλοκαίρια των παιδικών μας χρόνων

Προς Θεού Κλαψολεπίδα, κάνε δουλειά σου, εγώ χαίρομαι να βλέπω τα σχόλια να γίνονται μπουρδέλο και πάνω σε αυτό σοβαρολογώ...

Η κωμικοτραγικές ιστοριες μου έχουν ακριβώς αυτό σκοπό, να μας μπερδέψουν όλους, άλλοι να μιλαν για το βάθος της ψυχής και άλλοι για της πούτσας τον χαβά.

:oP

Choose your side

(Με καθυστέρηση ολίγων ημερών...) Εχμ, εμένα μου βγαίνει μία μελαγχολία να πω την αλήθεια μου. Όχι πάντα, αλλά τσι περισσότεραι φοραί που σε διαβάζω. Λες να παρεμβάλλονται vibes κι από άλλα μπλογκς? (επιλέγω την κουρτίνα ένα - έμαθα ότι έχει δώρο την κασσετίνα του σεφ)

@Mindstripper:
Βασικά οι "ιστορίες" του μπλόγκ ήθελα να βγάζουν ρομαντισμό και συγκρατημένη αισιοδοξία...ένα είδους θετικής μετριοφρωσύνης και αυτογνωσίας...

κοινώς, γράφω μαλακίες 'η δεν έχω ιδέα τι γράφω...

@Κλαψολεπίδα:
Αφήνω εσένα να διαλέξεις πλευρά... μπορεις να ανφιταλαντεύεσαι και στις δύο αν θές...δε με πειράζει... θύμησέ μου να σε μπουφλίσω με το που θα σε δώ... Ε.Ο.Α.-Π. το κέρατό μου

H μελαγχολία και ρομαντισμό περιλαμβάνει, και τις αναδρομές που γεννιούνται συνειρμικά, επομένως και -έναν ή περισσότερους δρόμους προς την- αυτογνωσία.

Οπότε μην μου λες μαλ... εεε, χαζομάρες τώρα ότι δεν έχεις ιδέα τί γράφεις. :PPP