This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

χμμμ

Τρίτη, Αυγούστου 23, 2005
με ακρίβεια στις: 8/23/2005 01:36:00 π.μ.

Συνέχισα, βαρετά, τον δρόμο μου. μπαίνοντας σε μιά εκκλησία...
Έσκυψα ευλαβικά και φίλησα μια εικόνα που έτυχε να βρίσκεται μπροστά μου και σχεδόν έτρεξα στον πάγκο με τα κεριά όπου άφησα ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό ικανό να ευχαριστήσει οποιαδήποτε θεότητα, υπαρκτή ή όχι...
Ένας ίσον κανένας ή ίσον θεός ή τέρας... ακόμα προσπαθώ να αποφασίσω για την αφεντιά μου.... τελικά είμουν άδειος. Εσείς με έχετε ονομάσει έτσι. Εγώ απλά είχα τη δύναμη να τα πώ (γράψω), και εσείς τη θεοποιήσατε, της δώσατε όνομα.
Λένε ότι η αγάπη είναι ψεύτικο πράγμα. Δεν είναι πράγμα όμως. Είναι ένστικτο. Ένστικτο επιβίωσης και συμβίωσης. Τι αγαπάμε στον άλλο; Το μίσος που υπάρχει μεταξύ μας; Τη διαφορετικότητά μας; Την ομοιότητά μας; Τους μισητούς μα και σέξυ τσακωμούς μας; Την αγκαλιά που σε κάνει να θες να κλείσεις τα μάτια σου και να ταξιδέψεις; Την επικοινωνία; Πώς σκατά ξεχωρίζεις τα είδη της αγάπης;... και πώς σκατά θα μάθω κάποιον Θεό να αγαπάει;

Όσο αστείο κι αν κάνω αυτό τη δημοσίευση, θα καταλήξει στο θάνατο. Στο θάνατο των ονείρων, στο θάνατο της αγάπης, στη σάτιρα του Θεού και στην ανάγκη να πιστεύεις σε κάτι. Οι άνθρωποι δε μπορούν πλέον να τα βρούνε με τον εαυτό τους. Θέλουν να είναι καλυμμένοι μέσα σε κάποια καφετέρια, σε κάποιο κλαμπ, σε κάποια σχέση (εγώ όχι μούσα μου). Έξω στους δρόμους είναι ακάλυπτοι, ανίκανοι ίσως να διασκεδάσουν και να βρούνε τη ζωή μέσα τους.
Πληρωμένα χαμόγελα, εξαναγκασμένοι Θεοί. Οι δημοσιεύσεις μου αρχίζουν να φθείρουν, πεθαίνουν και τελειώνουν απότομα, ακριβώς επειδή δεν είναι βιβλίο, δε διαθέτουν κάν λογική σειρά, νόημα ή πλοκή. Είναι μοναχά η ανάγκη μου να ονειρεύομαι.

Εδώ πέρα δεν χωράνε τα όνειρα. Αν ονειρεύεσαι εδω κάτω, δεν ξυπνάς ποτέ...


έγραψε το τέλσον στις 8/23/2005 01:36:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: χμμμ
Ένας σκύλος που περπατά
Κατάμονος
Σε κάποιο ζεστό, καλοκαιρινό πεζοδρόμιο,
Φαίνεται να έχει
Τη δύναμη
10.000 θεών!
Γιατί?
C.B

I want a new mistake
lose is more than hesitate
do you believe it in your head?

Έχεις δίκιο μικρή μου σαδίστρια, θα σταματήσω να μπαίνω σε εκκλησίες...

και εσείς μας λείψατε.. αν χρειαστείται δε, θύματα προς βασανισμό στην Μακρόνησο όπου και θα διακοπεύσεται, σαν πληροφορώ πως οι ιδέες μου είναι ΚΑ-ΘΑ-ΡΑ αριστερές...

ελπίζω μόνο να βολέψουμε τα ωράρια γιατί είμαι σίγουρος, με βάση την δική σας φήμη, πως θα έχετε ΠΟΛΛΕΣ προσφορές...

Μην σε τρομάζει η ασχημία των ανθρώπων
Δεν μπορείς να είσαι πραγματικά όμορφος, αν δεν είσαι άσχημος μέσα στην ομορφιά σου.

α.Ασε ρε τις εκκλησίες και πήγαινε σε κανα ναό..
β.Ωραία, μαζεύεστε πολλοί στη Μακρόνησο σιγά σιγα.. Θα χρειαστείτε δεσμοφύλακα.. }:->

@Δέσποινα: Δεν με τρομάζει η ασχήμια, κοιτάζω την μούρη μου στο καθρέφτη κάθε πρωί σαν νίβομαι...

:oP

@Εstarian: Αν το καλοσκεφτώ, σου πάει ο ρόλος... να τα βρείς μονάχα με την Σαδίστρια... λολ

@Κλαψολεπίδα: (αχ, βαχ) Εσένα καλό μου όταν σε δώ θύμισε μου να κάνω ένα δυο πράματα...
1. Να σε μπουφλίσω (μην χαίρεσαι...)
2. Να σου μάθω πως δεν χρειάζεται απαραίτητα να κοιμάσαι για να ονειρεύεσαι...

Estarian μου εγώ σου είπα να πάμε να αναβιώσουμε τα έθιμα, εσύ με έγραψες κανονικά.

Τελικά τέλσον το χρειάζεσαι το μαστίγωμα. Λοιπόν ΑΝ τελικά δεν πας στην Μακρόνησο, θα έρθω επάνω, θα πάρω μια βρεγμένη σανίδα και θα σ' αρχίσω.... που μου άρχισες τους πεσιμισμούς ακόμα δεν γύρισες από διακοπές....

Μετά τον θάνατο , η Ανάσταση.Αν αντέξεις βέβαια μία κάθοδο στον Άδη.

Απαραίτητο να πιάσουμε πάτο πριν αρχίσουμε να ανεβαίνουμε.

Όσο για τα όνειρα-είναι ανάξια της ζωής μας.

Αντί να σκέφτεσαι να μοιράζεις μπούφλες από εδώ κι από εκεί, σκέψου τις μπούφλες που έχεις να φας εσύ, που μας γράφεις μετά από ωραιότατες διακοπές κείμενα για να κόψεις φλέβα... και γράφεις όμορφα και δε μπορούμε να σου κρατήσουμε κακία... άσε που υπάρχει απόσταση ασφάλειας... όλα τα έχεις σκεφτεί! You need seriously to be spanked, man? και μη σκεφτεις πονηρα!!! Τς τς τς! :Ρ

Αστραδενή, παρ’το πίσω... είναι ότι πιο απαισιόδοξο έχω ακούσει!!! :-Ο Τα όνειρα είναι μέρος της ζωής μας και απλά πρέπει να προσαρμόζονται στις αντοχές μας και στα μπορώ μας! Λίγη προσπάθεια χρειάζεται μόνο... ή πολλή!

Ρε παιδιά, ρε παιδιά ξυπνήστε. Οχι άλλο κάρβουνο, ΟΟΟΟχι άλλο κάρβουνο

ρε μη σας πέρνει από κάτω η ζωή είναι μικρή. Με ένα ποτήρι κρασί και έναν φίλο είναι και υπέροχη

Αναμεσα στο πληθος των ανεμων ταξιδευουμε
να βρουμε τον δικο μας ανεμο,
να δουμε περα απ'το περιγραμμα της ζωης,
να φτασουμε στους τοπους
που παιδια ονειρευτηκαμε
και το τραγουδι της αυγης να τραγουδαμε
με εκπληξη για οσα μας φερνει η μερα.

Ειναι ιδιοτελεις οι μερες μας
χωρις συνεπεια, χωρις εξηγηση.

Τα τραινα ποτε δεν ερχονται στην ωρα τους,
οι κακοποιημενοι δρομοι γεμισαν συνθηματα,
αλλοπαρμενο πληθος μαχεται
για λιγη εξουσια στη μικρη ζωη του
και ανθρωποι που δεν αντεχουν την ανωνυμια
πληρωνουν οσο-οσο,
και στους δικους μας ωμους
θα βαραινουν αλλων αμαρτιες.

Ολα ειναι θεμα εξοικειωσης, μας ειπανε,
κοιταξτε γυρω σας οι ανθρωποι πως συνηθιζουν.

Ομως εγω, αυτη την εξοικειωση φοβαμαι.


Υ.Γ. ρε τελσον θα σε μπουφλισω. Για τετοια θεματα δεν στελνουμε snail mail αλλα επικοινωνουμε με το κινητο μας!!! τεσπα ημουν ολλανδια ουτως η αλλως!!! φιλαααακιαααα!!!