This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

μπερδεμένα...

Τρίτη, Αυγούστου 02, 2005
με ακρίβεια στις: 8/02/2005 07:14:00 π.μ.

Σήμερα γυρίζω πίσω σπίτι. Όταν δεν ξέρεις τί θες, νομίζεις ότι θες τα λάθος πράγματα και ζητάς έρωτα και κάνεις λάθη... αμα θες στο υπογράφω, απο τύχη ίσως να τη γλιτώνεις. Πιστεύεις πως σε παίρνει; Πάω πάσο. Στην τελική ποτέ δεν με έπαιρνε... αλλά τόλμώ...ξέρεις από πότε έχω να τολμήσω;

-Νομίζω ότι πάσχεις, ίσως να μην άλλαζε τίποτα στη ζωή σου, πρέπει να ξέρεις τί χρειάζεσαι για να έχεις εμπιστοσύνη εκεί που πατάς...
-Πατάω;
-ΔΕΝ μπορείς να λες ψέμματα στον εαυτό σου, ψέμματα ότι δεν πατάς... απλά δεν ξέρεις που...γιατί αν δεν πατούσες θα σου παντρεμένος τώρα και η άλλη έγκυος. Εσένα σε χώρισαν... και είναι βαρίά η τιμωρία μετά από τόσο κόπο, όχι για τον χρόνο ή για τις θυσίες, όχι για το ότι απομακρυνθήκατε, μονάχα για την απογοήτευση του υπονοούμενου ότι τόσα χρόνια τα σκέφτεσαι θολά, πως μοναχά σε σένα πέφτει το φταίξιμο και το γεγονός πως δεν ενδιαφέρεται αν θα σε έχει πλέον.... αηδίες και ψιλοπράματα αγάπη μου. Όταν θές γινεσαι σκυλί μόνο που τότε δε γαυγίζει...

Το δεξί μου μάτι, κλαίει από χθες το βράδυ ασταμάτητα. Το άλλο, παγερά, συνεχίζει να παρατηρεί τον κόσμο. Κάτι, κάπου, καποιον κόλλησα με το νού μου εκεί στα δεξιά μου (γιατί αριστερά δεν με βολεύει)... μ' αρέσει να νιώθω φρέσκος και πάνω απ΄όλα ελαφρύς, από χθές ΤΙΠΟΤΑ δε με βαραίνει.

Υ.Γ.: Καποτε μια κοπέλα μου δηλωσε πως καθε φορά που κλείνουμε το τηλέφωνο θέλει να χυπήσει το κέφάλι της στον τοιχο...εγώ πάλι, νομιζω ότι είναι ότι πιό ερωτικό εχω ακούσει αδώ και πολλά χρόνια. Μου γάμησες το μυαλο ήδη... θες και συνέχεια;


έγραψε το τέλσον στις 8/02/2005 07:14:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: μπερδεμένα...
>>καθε φορά που κλείνουμε το τηλέφωνο θέλει
>>να χυπήσει το κέφάλι της στον τοιχο...

εμενα παλι, καθε φορα ηθελε να χτυπησει το κεφαλι ΜΟΥ στον τοιχο. Τι τα θες.... γυναικες φιλε μου.

περα απο την πλακα, ποτε μην ψυριζεις θεματα για τα οποια εχεις μονο μια οπτικη γωνια - τη δικη σου. Θα βγεις σε λαθος συμπερασματα. Δεν γινεται με οποιαδηποτε λογικη διαδικασια, να βλεπω το μπροστινο μερος ενος σπιτιου, και να μπορω να προβλεψω πως θα ειναι το απο πισω.

Θα ημανε παντρεμενος, θα ηντανε εγκυα ειναι λαθος σκεψεις για καλοκαιρακι.

Eπειδή προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη, εγώ ένα αποφάσισα να κρατήσω από το γραπτό σου: ότι τίποτα δε σε βαραίνει.

Kαλημέρα, όλα φεύγουν και μαζί τους κι εμείς. :)

Ζάβαλε, λάθος ξελάθος, αυτές είναι οι σκέψεις.. δεν είναι σαν τα μπλουζάκια στη ντουλάπα να τα βγάζω ανάλογα με την εποχή ... αν και τώρα που το σκέφτομαι μιά ζωή, χειμώνα καλοκαίρι Τ-shirt φοράω...

Άσχετο... έχεις κάποια σχέση με τον Καπετάν Ζάβαλο του mpakouros? Αν ναι τιμή μου που σε είχα εδώ... αν όχι ... πάλι τιμή μου...

>>δεν είναι σαν τα μπλουζάκια στη ντουλάπα να
>>τα βγάζω ανάλογα με την εποχή ...

Σαφεστατα. Δεν ειπα οτι ειναι κακο. Ειναι φυσιολογικο αλλα ματαιο. Δεν προκειται να
βγαλεις ενα συμπερασμα που θα το κοτσαρεις
ως εμπειρια, για να τα πας καλυτερα την επομενη φορα.

Γιατι για αυτο που σε μισει μια γυναικα Α, θα σε αγαπησει μια γυναικα Β.
Και μια γυναικα Α, δεν συμαινει
οτι μετα απο μια Χ περιοδο, ή μετα απο Χ
σχεσεις δεν προκειται να αναθεωρησει και να
σε αγαπησει για αυτο που σε μισησε. Πραγμα
που φανερωνει οτι ειναι αδυνατο να καταλαβεις
ποτε τη γυναικα. Και πραγματικα αστειο να προσπαθεις να καταλαβεις ολες τις γυναικες.
(Μπερδευτηκες;Ξαναδιαβασε το παραπανω μεχρι να το καταλαβεις, χωρις να το μπερδευεις με
προσωπικες εμπειριες).

Κοινως: Η μονη ικανοτητα που θες ειναι να
ανεβαινεις αμεσως στο αλογο, μολις πεφτεις.

Στην τσιμισκη αυτη τη στιγμη υπαρχουν 20 γυναικες Β που περιμενουν να σε δουν καβαλαρη. Εφυγες.


... εκτος αν ειναι σπανιολα. Τοτε δικαιωματικα μου ανηκει:)

Αργεις να απαντησεις αρα εισαι ηδη στην τσιμισκη - καλο βολι.

Πάντως αυτό με τον χτύπημα του κεφαλιού στον τοίχο είναι όντως ότι πιο ερωτικό έχω ακούσει.

Επίσης ψηφίζω τη λύση του Ζάβαλου. He rulez! (Κάτω τα χέρια από τυχόν σπανιόλες)

Ζαβαλε, δεν ξέρω αν έχεις κάποια σχέση με τον Πικάσο πάντως αγόρι μου ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ.. να ι το διάβασα... ναι δεν μπερδεύτηκα... ναι το διάβασα μόνο μιά φορά...

το μόνο άλογο που φτάνω να ανέβω είναι το μικρό μου πόνυ

Αν βρω καμια σπανιόλα θα σου την στείλω πακέτο, εγώ έχω βρεί την γυναίκα της ζωής μου σε ένα μανγκα... την έχω επί χρόνια στην επιφάνεια εργασία μου... βίτσια είναι αυτά τι να κάνουμε...

(αργώ γιατί τα ζώα του ΟΤΕ κατάφεραν να κόψουν τις γραμμες όλου του εργοταξίου σήμερα το πρωί και με αφήσαν χωρίς δίκτυο... έχω σύνδρομα στέρησης...)

Ti ergotaksio ki auto... mia sas kobetai to reuma, mia sas kanei kolpa o OTEs... aaa, ka8olou organwmenous de sas briskw!!! :P

>>στην τελική ποτέ δεν με έπαιρνε...αλλά τολμώ

στην τελική, ποτέ δεν μας παίρνει.
Εν δυνάμει πρίγκηπες που περιμένουμε να μας φιλήσουν.
Τόλμα και γκρέμισε όλους τους τοίχους του σπιτιού χτυπώντας το κεφάλι σου.

Σκορπίνα: μακάρι αυτή η αναλογία να ίσχυε πάντα...