This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

δεν επιτρέπω

Σάββατο, Ιουλίου 09, 2005
με ακρίβεια στις: 7/09/2005 08:15:00 π.μ.

Είπα κι εγώ ν' αλλάξω ζωή, ν' αρχίσω καινούργιο παιχνίδι, γιατί εμπνέω και πάθη μεγάλα που μου είπε μια ψυχή κάνοντας με να χαμογελάσω.
Άλλα είχα ετοιμάσει και άλλα γράφω, όχι γιατί με πειράζουν αυτά που ακούω για το τι κάνει καθής μας.. αλλά για τα πράματα που δεν κάνει, το' πα και παλιά σιχαίνομαι την λήθη, το έτσι και γιουβέτσι
Τα ζώα μπορεί να φωνάζουνε και να πλακώνονται στις μπουνιές, ποτέ όμως δε χρησιμοποιούν το ψέμα, την κακία, ή άλλα συγγενή ζώα για να λύσουν τις προσωπικές τους διαφορές, πράγμα που συνηθίζεται με μάς τους ανθρώπους που δεν είμαστε δυστυχώς ζώα.
Η κοινωνία των ανδρών είναι σιχαμερή.
Η κοινωνία των γυναικών το ίδιο (ίσως και λίγο παραπάνω λόγω αθέμιτου συναγωνισμού).
Ζήτω λοιπόν η κοινωνία των παιδιών και των ζώων όχι όλων, αυτών που δεν έχουν αποχτήσει ακόμη ανθρώπινες συνήθειες
μη μου τους κύκλους τάρατε.... καταραμένο το τρανζίστορ μου νοθεμένο, πάλι άλλα παίζει και μ' ενοχλέι γιατί βλέπω κάποιους που αγαπώ να γίνονται κομμάτια τελευταία και δε θα το επιτρέψω σε κανέναν σας αλήτες


έγραψε το τέλσον στις 7/09/2005 08:15:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: δεν επιτρέπω
Είπαμε αγάπη μου, εσυ ξεφυγες τελείως...λίγο αλατάκι αισιοδοξίας που και που δεν βλάπτει..!!!

Νίνα μου, η φαντασία είναι αυτό που χρειάζονται οι άνθρωποι, αννά η πραγματικότητα είναι αυτό που τους χρειάζεται...

σε φιλώ..

τελικά όλα ίσως να είναι ένας αστικός μύθος... που λέει και ένα άλλο φρούτο.

Για να γίνω ακόμη πιο μισητή, ως ορίζει το γένος μου,
πώς πήγε το γεύμα που κακώς έχασα;;; :(

Χάσατε κορυφαία μαγειρική και ωραία κουβέντα, αλλά δεν πειράζει, την επόμενη φορά.

telson, ελπίζω να σου έφτιαξε λίγο το κέφι η παρέα σήμερα.

("choose an identity", argh)

Oneiros

απορία νούμερο τάδε:
όταν λέμε ότι όλα είναι ζήτημα τιμής σ'αυτόν τον κόσμο, τιμή εννοούμε μια κάποια εντιμότητα/ηθική ή το χρηματικό αντίτιμο οποιουδήποτε πράγματος...
διευκρίνηση πληζ, γιατί το νόημα αλλάζει...

υ.γ.:συγγνώμη,αλλά δεν είχα ξαναπιεί ρακή ψημένη.
(υ.γ....:you can manipulate if you like)

Τελικά Αρετούλα μου θέλεις προπόνηση. Όπως θέλει το ακούει ο καθένας, είναι ένα από τα εξυπνότερα λογοπαίχνια που έχω ακούσει πόσο μάλλον σε τραγούδι.

όταν έρθω να πιούμε και ρακοσπράιτ, άλλο θεϊκό ποτάκι...ότι και να λέτε

Διεύκρίνηση:

...η φαντασία είναι αυτό που θέλουν οι άνθρωποι, αλλά η πραγματικότητα είναι αυτό που χρειάζονται...

είδες τι παθαίνει κανείς αν δεν κάνει preview (που σου χάνει το ελληνικό endoding στο identity)

Σαδίστρια, γλλυκιά μου, να σου γνωρίσω την Αρετή και να σου δώσω μέιλ και τηλέφωνο να με κράζετε ταυτόχρονα....

δυνατός δεν ξέρω αν είναι, είμαι όμως ελαφρύς...

Αν και βρωμόστομος από κούνια στα λόγια, δε νομίζω να με πετύχεις να βρίζω πραγματικά γραπτώς...μπορεί και να περιμένεις πολύ.

Χαίρομαι που σου αρέσει να δέρνεις. Όλοι μας έχουμε ένα σαδιστικό και ένα μαζοχιστικό εαυτό, μόνο που μερικοί από εσάς δεν τον έχουν ανακαλύψει ακόμα.

Αναφορικά παραθέτω:
α. το στομάχι μου είναι θεριό ανήμερο
β. δεν παρεξηγώ (που ακούστηκε σαδίστρια με ευαισθησίες; χαλάς την πιάτσα)

δεν χασκογελάω που δεν ξέρεις που να βάλεις το μέιλ (όχι, όχι δεν θα το πώ...:oP)...εγώ, που πάντα πίστευα πως γνωρίζα αρκετά τα περί υπολογιστών ένιωσα παιδί του νηπιαγωγίο να παλεύει με το αλφάβητο στην κουβέντα με τον Όνειρο και το Λεμόνι...

Υ.Γ.: Μπορείς να μου τραβάς το μουσάκι και να με φωνάζεις παλιοκόριτσο σε λογικές τιμές... παράδοση σκλάβου σε χώρο της επιλογής σας

Ζήτω λοιπόν η κοινωνία των παιδιών

Δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι καθάρματα είναι τα παιδιά.

Μήπως επειδή τα μεγαλώνουν καθάρματα; Ωχ, άνοιξα μεγάλη κουβέντα...

Κατά βάση θα συμφωνήσω με τον Τέλσον και απλά θα αναρρωτηθώ:

Τί έχει δηλαδή το ζώδιό μας;;;; Δεν κατάλαβα;;; Σας χαλάει;;;

@J95: όσο καθίκια να είναι τα μικρά (που εμείς είμασταν μεγαλύτερα, δεν είχαμε παιχνιδομηχανές, τις φτιάχναμε μόνοιμας...) ότι και αν κάνουν το κάνουν με αγνό τρόπο ...από την αγάπη τους μέχρι και το μίσος. Παλαιότερα τουλάχιστο ήταν άδολα...


σκορπίνα μου, διευκρίνηση, τα προζάκ είναι για μένα ή για σάς... ευτυχώς έχω και φαρμακοποιό στην οικογένεις και μπορώ να κουμπώνω ΟΤΙ θέλω...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Θα συμφωνήσω. Προτιμώ να πιστεύω πως οι ανθρωποι γεννιούνται καλοί και με τα χρόνια πονηρεύουν και γεννούν κακίες με το μυαλό τους παρά το αντίθετο, ασχέτως αν μερικοί φιλόσοφοι\ψυχολόγοι θέλουν να υποστηρίζουν πως δρούμε μονάχα με τα δικά μας συμφέροντα και πως αν οι ενέργειες μας είναι καλές προς την κοινωνία το κάνουμε επειδή ακολουθούμε κάποιους γενικούς κανόνες. Δεν είναι πολύ πιο αισιόδοξο να πιστεύω πως όταν συναντώ έναν άνθρωπο με δόλο ύπάρχει η ελπίδα να βρω μέσα του και μια σταλιά από καλοσύνη που τον προίκισε η φύση στην αρχή του παρά το να πιστεύω πως δεν πρόκειται να βρω τίποτα μιας και η καλοσύνη δεν τον άγγιξε ποτέ κι έμεινε κακός όπως γεννήθηκε;

Πριν από κάμποσους μήνες είχα πάει σε μια εκκλησία και μπροστά μου ήταν μια μαμά με το κοριτσακι της που δεν ήταν πάνω από ενός έτους. Μόλις με κοίταξε και του χαμογέλασα, μου έδειξε με επιμονή το χέράκι του για να πάρω το σντίδωρο του. Αν αυτό δεν έβγαινε από μέσα του, από που πήγαζε αυτή η ενέργεια του;

Και τέλος, θα ήθελα να προσθέσω κάτι σε σχέση με το προηγούμενο σχόλιο μου (σόρρυ βρε τελσον μου, έχω ξεφύγει εντελώς από το πρωταρχικό θέμα...). Οταν εννοούσα καθάρματα, δεν εννοούσα μονάχα εγκληματίες και τέτοιου είδους ανθρώπους μονάχα... αλλά και ανθρώπους οπως εσας κι εμένα που όμως δεν έχουν την όρεξη να δώσουν λίγο χρόνο στα παιδιά τους και κάνουν το "έγκλημα" να μην παρακολουθούν τι βλέπουν τα παιδιά τους στην τηλεόραση, να μην έχουν την υπομονή να παίξουν μαζί τους και, το χειρότερο, να τα τρομοκρατούν συνεχώς με την τιμωρία του ξύλου (και δεν εννοώ μια φάπα πάνω στην πάνα). Τα παιδιά δεν είναι χαζά και την διαλεκτική την καταλαβαίνουν απόλυτα! Αν τους εξηγήσεις με δικά τους λογάκια για πιο λόγο δε θέλεις να κάνουν κάτι, τις περισσότρες φορές θα σε ακούσουν. Αν πάλι ο λόγος για τον οποίο ακούν τους γονείς τους είναι για να μη φάνε ξύλο, θα αναπτύξουν πολύ γρήγορα πονηρίες για να γλιτώσουν το ξύλο, όπως ψεματα κλπ.

Πωπωωω... το μεγαλύτερο σχόλιο που έχω κάνει ποτέ σε μπλόγκ! Καλή σας νύχτα... και καλή ανάγνωση(;) αν βρείτε το κουράγιο να φτάσετε ως το τέλος!!!

ναι,εμπνέεις.

Σκορπίνα καλή μου, αρνήθηκα ποτέ σας τίποτα;

Όχι δηλαδή όποιος έχει κάτι να πεί ας το πεί (Αρετή και Pegasus σκάστε από τώρα, σας προειδοποιώ)