This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

σου γαμώ τα κέρματα, καθίκι

Τρίτη, Ιουλίου 05, 2005
με ακρίβεια στις: 7/05/2005 03:27:00 μ.μ.

Δεν προλαβαίνω να ολοκληρώσω σκέψεις, προβληματίστηκα πάλι με κάτι που διάβασα (...γαμώ τα κέρματα σου ρε καθίκι) και είπα να βρώ τρόπο να σκεφτώ καλύτερα, πιο παραγωγικά, πιο εκφραστικά, πιο καλλίγραφα, πιο...πιο..πιο? ώσπου τελικά μπερδεύτηκα, ολότελα. Βαρέθηκα, ειπα να βγώ.

Το ήθελα από την πρώτη στιγμή που το άκουσα, κάπου στις αρχές του Ιούνη, παρακάλεσα, υποσχέθηκα μα τίποτα, κανένα αποτέλεσμα. Την κυριακή πήρα τον Πίκο μου και τρέχοντας στις λιγοστές του αναθυμιάσεις βενζίνης πήγα μιά βόλτα στο Μύλο να δώ επιτέλους την έκθεση του Μίλο Μανάρα.

Μόνος, δε γαμιέται, θέλω και παρέα; Πάρκαρα στα γρήγορα απ΄έξω και μπήκα φουριόζος με τον φόβο πως δεν θα προλάβω.... σάστισα. Το θέαμα (και η παρουσίαση του) ήταν αυτό που πραγματικά ήθελα, η στιγμή που ξέρεις πως είσαι στο σωστό χώρο τη σωστή στιγμη. Πόσες φορές ερωτεύεται κανείς πραγματικά; Μία; Καμμία; Εγώ ερωτεύτηκα ξανά...Αρχίζω να πιστεύω πως είμαι μονομανής και μισογύνης, πως οι γυναίκες των ονείρων μου είναι κρυμμενες πίσω από κάθε του πινελιά.

Η κυρία Κλώντια ("Το κουμπί της"), η Γκιουλιβερίνα και σχεδόν όλες οι ηρωίδες του είναι υπάρξεις που βλέπεις στο δρόμο, ίσως όχι, όλες τις φορές, με τις ακριβής αναλογίες. Μερικές μοιάζουν με φίλες μου ή με γυναίκες που θα ήθελα να έχω φίλες/γκόμενες/εραστες όπως θέλεις πές το. Δεν είναι το ηδονικό του κορμιού, είναι κάτι άλλο, ερωτικό και πρόστυχο μα με αρχές, βγαλμένο μέσα από ένα συνετά διεστραμένο πορνογραφικό σενάριο. Μη με παρεξηγήτε, τις λατρεύω τις γυναίκες... να της χαζεύω, μέχρι εκεί πλέον, ο άντρας κότα... παλαιότερα θυμάμαι υπήρχαν εποχές που δεν περνούσε φορά που έβγαινα έξω και να μην γνώριζα και από μία, ψάχνοντας πάντα το ιδανικό, με πρώτο γνώμονα την εξωτερική τους εμφάνιση. Δεν ήταν το σεξ, ούτε και τώρα είναι, η γνωριμία είναι το πιο αισθησιακό κομμάτι.

"Γρήγορα απογοητεύτηκα, το ιδανικό δεν βρίσκεται, φτιάχνεται...έτσι λοιπόν άλλαξα το γνωμικό μου. Μέχρι σήμερα έχω αναπτύξει την απαράμιλλη ικανότητα να μετατρέπω σε ιδανική γυναίκα όποια μου κάθεται. Βολεύει. Αυτή αισθάνεται θεά και εγώ δεν χρειάζομαι σακούλα... Ο καλός ο τζογαδόρος λένε φαίνεται όταν χάνει όχι όταν κερδίζει. Άρα δεν είμαι καλός. Πολλοί γνωστοί, πολλές συναντήσεις, πολλές κουβέντες, καμμία επικοινωνία."

Οι άντρες αγαπούν σπανίως και έντονα, οι γυναίκες συχνά και λίγο... τάδε έφη ο Μάκης και αρχίζω να τον πιστεύω...

Αλλό ήθελα να πώ άλλο με βρήκε...


Υ.Γ.:Όσο και αν προσπάθησα δε μπόρεσα να αντισταθώ στην αγορά των γραμμάτων μιάς Πορτογαλλίδας μοναχής και αν με έπαιρνε θα χτυπουσα και το σκίτσο του Πικάσσο. Κάπου εκεί μεταξύ του μετρήματος, από τα 4500 στα 5000 EURO, κατάλαβα ότι μου έλειπαν 30 σεντς και είπα να μην το πάρω... Όσοι πήγατε νομίζω πως καταλαβαίνετε απόλυτα.


έγραψε το τέλσον στις 7/05/2005 03:27:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: σου γαμώ τα κέρματα, καθίκι
Τόσες φορες που το χεις αναφέρει,θα ανέβω πάνω κάποια στιγμή και θα πλακωθούμε με το Μάκη και δε θα ξέρει από πολυ του 'ρθε και γιατί...

Ανέβα αν τολμας, έχω πολλά ράμματα για την γούνα σου... και εσείς ξέρετε από καλή γούνα, έτσι δεν είναι κυρία μου;

:)αχ αυτα τα cents.. next time ;)

Χμ σιγα μην αγαπουν οι αντρες σπανιως και εντονα..και αυτοι λογω εποχης λογω οτι θελεις παντα την παρτη τους κοιτανε!!!
Τωρα για το δευτερο σκελος, δηλ οτι οι γυναικες αγαπανε συχνα και λιγο, αφου ειμαι cold bitch δεν με παιρνει να διαφωνησω... ;p! και οσον αφορα αυτον τον μιλο μαναρα πρωτη φορα τον ακουω και τωρα θα μπω στο link

Πρόσεχε εσύ γιατί είσαι και πιπίνι, αυτά είναι πράματα για +18... έτσι;;;

(περιμένω να δώ τι κέρατα θα μου σουρεις... λολ, να σε δώ και τσιτωμένη...)

γιατι να σου σουρω κερατα?εχεις καθε δικαιωμα να εκφραζεις τις ρομαντικες αν και λιγο ακαιρες αποψεις σου..Βεβαια ξερω οτι πεθαινεις να με δεις τσιτωμενη...αλλα δεν θα σου κανω την χαρη αποψε...!
Εκτος αν παλι δεν επιασα κατι οπως και με τον ναρκαλιευτη...τελευταια ειμαι και out of mood.. :(
Εκτος αν περιμενεις να προσβληθω απο τον τιτλο "πιπινι"...καταρχας ειμαι +18 και πηρα και το πολυποθητο διπλωμα οδηγησης!!! Μηπως απλα αυτα ειναι πραγματα για ξεμωραμενους γερους...χε χε ονοματα δεν λεμε (...ψιτ...τελσον τελσον...!!!) χε χε εγω παντως πεθαινω να σε δω τσιτωμενο..τα υπολοιπα θα στα πω με mail :D!

Δυστυχώς για εσένα, αυτό που αναφέρεις ΕΙΝΑΙ γνώρισμα του Ζωδίου, δεν θα το αποβάλεις ποτέ. Είναι η Κατάρα σου που θα σε ακολουθεί πάντα.

Καλό θα ήταν λοιπόν η cold bitch να σε γνωρίσει καλύτερα και με πιό ανοιχτό μυαλό :p