This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Vulnerant omnes, Ultima necat

Δευτέρα, Ιουνίου 27, 2005
με ακρίβεια στις: 6/27/2005 10:03:00 μ.μ.

Το παρακάτω γράφτηκε στην Δονούσα περίπου 3 χρόνια πρίν μαζί με τον φίλο μου τον Τζίμη που έχω να δώ από τότε. Δε ξέρω πώς μου ήρθε στο μυαλό και ζάλισα και την Αρετή στο τηλέφωνο... νόμισα πως το είχα γράψει κάπου... το γράφω τώρα... να με συγχωρείς...

Μιά στιγμή, κάποια στιγμή λέω, θα φανεί το λιμάνι της Νάξου και για μας τους Ανάξιους.
Δε λέω, θα έρθει η στιγμή που καταπλέοντας τον Δούναβη θα φανούν τα φώτα της Πράγας και για μας τους Άπραγους.
Θα συναντήσουμε τη Δονούσα, εμείς οι Αδόνητοι,
την Πάρο, εμείς οι Άπαρτοι,
την Κάρπαθο, οι Απαθείς και Άκαρποι,
την Πάτρα, οι Απατρίδες.

Λέω θα έρθει η στιγμή που όλοι θα συναντήσουν τη χώρα που θα έχει εκείνο που τους λείπει.
Όλοι θα βρούμε τη γραμμή που στρογγυλεύει και τον κύκλο τους κλείνει, την ευλογιά που χαρίζει το αντίθετο.

Κάποια στιγμή όλοι θα βρούνε την βολή... και αυτή θα βρεί τον στόχο

Vulnerant omnes, Ultima necat
(όλες πληγώνουν, η τελευταία σκοτώνει)


έγραψε το τέλσον στις 6/27/2005 10:03:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: Vulnerant omnes, Ultima necat
Στο είπα, ρεμάλι. Σε συγχωρώ.
Η τελευταία ξέρουμε ποια θα είναι?
Το γράφει πουθενά στις οδγίες χρήσης?

καλημέρα...

πολύ όμορφο, αλλά ότι είναι όμορφο σ'αυτή τη ζωή μάλλον είναι και το πιο οδυνηρό..! Και μετα έρχονται οι κλασικές κοινοτυπίες:τι νόημα θα είχε η ζωή αν όλοι βρίσκαμε την "ιθάκη" μας...? Ίσως να λατρεύω την Πράγα επειδή ποτέ δεν προλαβαίνω να την χορτάσω, και αυτό είναι το ωραίο i guess...Η αέναη φλόγα στην καρδιά που διψά για εμπειρίες-κάρβουνα, το πιο δυνατό κίνητρο..! anyways τι σε πρηζω!μ'αρέσει πολύ το blog σου και σ'ανακάλυψα μέσω της Black Rose Immortal, απορώ πως με ανακάλυψες at first place-δεν ειμαι blogo-κοινωνική!!! Το καλύτερο πάντως σ'αυτό το post είναι το "Vulnerant omnes, Ultima necat", το οποιο οπως κατάλαβες θα γίνει το καινουριο μου μόττο!!!(Αυτή η τελευταια που σκοτώνει δεν θα μπορούσε να είναι άλλη εκτός απο μένα, την εμ cold εμ bitch!!!)

Κλαψολεπίδα, χαμόγελα για το χαμόγελό σου.

Αρετή, απόρώ με σένα ("...και απορώ με την καρδιά μου..." χι χι χι) που φορές μου τα ζητάς όλα μασημένη τροφή. Όχι δεν το γράφει στις οδηγίες χρήσεως το μηχάνημα, στην ουσία ο καθένας μας φτιάχνει τις δικές του οδηγίες, αν το συμπεριλάβει έχει καλώς...

Eπί τι ευκαιρία, άσε τις καλημέρες και έλα να πούμε καμιά κουβέντα...

Νίνα, αν και εγώ αναφέρομαι στη βολή, το αρχικό "Vulnerant omnes, Ultima necat" ειπώθηκε για τις γυναίκες... βάλε κάνα email στο μπλόγκ σου γιατί με αναγκάζεις να σε ευχαριστήσω για το λίνκ μου που πρόσθεσες από εδώ...
Δε θυμάμαι πού σε πέτυχα, συνήθως αν κάποιος ΜΕ κεντρίσει το ενδιαφέρον κοιτάω τις επαφές του...νομίζω από το συμπαθέστατο Λεμόνι...

Εμένα θα μου άρεσε αν δεν είχες προσθέσει το λινκ στη Δονούσα, ειδικά αυτές τις μέρες που λιώνουμε από την υγρασια και τη ζέστη... αχ θάλασσα!

Σ'αυτή τη φάση ψάχνω την Πάτρα μου...

βασικα εσυ με είχες στα links σου χωρίς να το ξέρω οπότε εγώ πρέπει να σε ευχαριστήσω!και εδω που τα λεμε δεν έχεις ουτε εσυ διευθυνση e-mail, δεν μπορω να την βρω τουλαχιστον!και εαν σε προσθεσα στα link μου ειναι επειδη όντως απολαμβανω να διαβάζω αυτά που γράφεις και όχι απο "υποχρεωση"!!!Κρίμα που δεν σε είχα ανακαλυψει τοσο καιρό!
Πάντως είδατε πως το έπιασα ότι είχε γραφτεί για γυναίκες το σχόλιο??? Ειμαι cold bitch for real τελικα...!

@Νίνα: Αν κοιτάξεις καλύτερα το προφίλ μου θα βρείς αυτό που ζητάς...

@Pegasus: Την Πάτρα σου; Μήπως έχω χάσει κάτι... και επιτέλους τελείωνε με την πρωινή βάρδια μπάς και τα πούμε λιγάκι... βαρέθηκα, ούτε ένας δεν παίζει στο MSN...

σωστά, ultima necat, αλλά θα της %$@#%$@# το %$#@@#$ μέχρι να μας φάει η παλιο%$#%@#%@# :) :) :) :)