This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

από την άλλη άκρη του Ατλαντικού

Παρασκευή, Ιουνίου 17, 2005
με ακρίβεια στις: 6/17/2005 02:21:00 μ.μ.

Μερικοί άνθρωποι με αποκαλούν τέλσον ή ακόμα και ζβόμπι (οι πολλοί παλιοί) αλλά το αληθινό μου όνομα είναι Σταύρος.

Έχω μια ψυχή με παλμό, γελαστά μάτια και μια περίεργη μυτούλα με δυό σκουλαρικάκια.

Νομίζω πως η μαγειρική ειναι μιά μορφή τέχνης, το ψήσιμο είναι επιστήμη αλλά το πλύσιμο των πιάτων είναι κόλαση.

Μ' αρέσει δηλώνω το προφανές, δεν είναι πάντα τόσο προφανές όσο νομίζουμε.

Καταβροχθίζω κείμενα, λατρεύω τους αγνώστους και το μυαλό μου περιπλανάται συχνά.

Δεν έχω αγαπημένο σπόρ, μ' αρέσει να κινούμαι γενικώς.

Είμαι ο Βασιλιάς της άσκοπης γραφής (... καλά καλά, ο πρίγκιπας)

Πάσχω από ένα σύνδρομο που δεν το έχουν ανακαλύψει ακόμα γιατί κανείς δεν με έχει εξετάσει και το ονομάζω mid-child.

Θέλω να μάθω να παίζω κλαρίνο, να χορεύω τανγκό και να φτιάχνω σούσι.

Μ' αρέσει να μαθαίνω. Ξέρω ότι σε γενικά πλαίσια δεν γνωρίζω και πολλα πράματα οπότε και ποτε δεν ντρέπομαι ούτε εκπλήσομαι όταν δεν έχω ιδέα για κάτι.

Η δημιουργικότητα δεν είναι εξαρτημένη από κανένα μηχάνημα, ξέχνα την τεχνολογία και σκέψου με το μυαλό σου.


έγραψε το τέλσον στις 6/17/2005 02:21:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: από την άλλη άκρη του Ατλαντικού
Έι, πρίγκηπα, αναλαμβάνω τα πιάτα, αν αναλάβεις να τινάζεις τα χαλιά!
Η καλύτερή μου στον νεροχύτη,
σου κατεβάζω κι ό,τι αμανέ θες
κι εσύ πιάσε καναπέ να χωνέψεις.

Για το κλαρίνο..μη φας...
Για το τανγκό...το 'χω διαπιστώσει με πόνο:Ρ
Για το σούσι...σούσι sux!!! Πάμε Πήλιμα για πέστροφες...

υ.γ.:την τεχνολογία εγώ την έχω ξεχάσει, εσύ επιμένεις να μου τη θυμίζεις... παλιοσκορπιέ.

Άμα πας στην άλλη άκρη του Ατλαντικού θα αλλάξεις; :Ρ

p.s.: Κοίτα κάτι πράγματα... εδώ να παρακαλάμε τα αγόρια για να γίνουνε παρτενέρ μας σε μαθήματα αργεντίνικου τανγκό, σάλσα ή swing (κι ακόμη δεν τον βρήκα!!!) και άλλοι τόσο μακρια να θέλουν να μάθουν. Αδικία, αδικία!

...στο χωριό μου λέμε μιά παροιμία: "...ήθελα να πέσω και μ' εσπρωξαν..."

...είπαμε, για όλα φταίει το τρισκατάρατο ζωώδιο μου... βρε δε με χέζεις λέω 'γω :οP

όχι,μωρό μου, η παροιμία δε λέει έτσι,το ξέρω γιατί τη λέμε και στο δικό μου το χωριό που είναι λίγο παραδίπλα...
η παροιμία λέει "ήθελα να πέσω και μ'έσμπρωξες..."
άρα πού καταλήγουμε...;
φταίει ο σκορπιός:Ρ
απλή λογική...

μια και πιάσαμε τις λαϊκές ρήσεις θα σου πώ και κάτι άλλλο που μου ήρθε "τυχαία" στο νού:

"...το 'να χέρι νήβει τ' άλλο, και τα δυό το πρόσωπο..."