This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

βροχη

Πέμπτη, Ιουνίου 30, 2005
με ακρίβεια στις: 6/30/2005 02:57:00 μ.μ.

Είχε ένα περίεργο ήλιο σήμερα που μου ΄καιγε τα μάτια, εγώ ευχόμουν για μια βροχή, μία μπορίτσα, όχι δυνατή, να... σαν και αυτή που έχω μέσα μου, ίσα ίσα να με κρατάει σιωπηλό... μιά βροχή να μου θυμίζει το Μάντσεστερ, τότε που είμουν μακρυά και με ποθούσες, μιά βροχή να σβήσει απο μέσα μου αυτά που νιώθω, να ξεπλύνει την λύπη μου, να με καθαρίσει, να με αγιάσει... μα πιότερο ευχήθηκα για σένα, να 'χεις πρίμο στο κατάρτι άνεμο κάθε φορά φεύγεις απο κοντά μου...

και κάθε φορά που το ακούω μου κολλά ο στίχος από Moby:

...if I could kiss you now, I'd kiss you now again and again...


έγραψε το τέλσον στις 6/30/2005 02:57:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: βροχη
"Υπάρχουν δάκρυα της ψυχής που δεν θα φτάσουν ποτέ στα μάτια..."

Ξεκόλλα και προχώρα μπροστά. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Και άσε τις πίκρες και τους ρομαντισμούς....

εμενα το κειμενο σου μου φαινεται σαν θραυσματα στιγμων, απο αυτες που τις κρατας σαν μικρο φυλαχτο και μπορεις να προχωρησεις μια χαρα μπροστα...και επιπλεον, τα ονειρα ειναι η μοναδικη κινητηριος δυναμη της ζωης μας...εγω προσωπικα δεν θα ηθελα καμια βροχη να σβησει οτι νιωθω και σκεφτομαι, δεν θελω να ξεχασω τις δυσκολες στιγμες, γιατι μεσα απο τον πονο εγινα καλυτερος ανθρωπος...

@Σκορπινα: Κινούμαι πάντα, με διαφορετικούς ρυθμούς, όταν κάποτε αξιωθούμε να πιούμε κανα καφεδάκι θα καταλάβεις τι εννοώ.. ευχαριστώ για την συμβουλή...

@Εστάριαν: μιά από τα ίδια, όπως και παραπάνω, μερικά από τα κείμενα είναιπαλιά, συχωράτε με φίλτατοι.

@Νινα: Εσύ τώρα μπορείς να μου πείς γιατί αυτοαποκαλείς τα μούτρα σου cold bitch?

Αντι να συνεχίσω να εξηγώ λέω να βάλω κάτω το σφιγιλλό κωλαράκι μου και να γράψω, see you inside (και in person ASAP)

μείνε AFK για ένα μήνα. τρέξε σε θάλασσες.