This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

πόσες φορές

Σάββατο, Απριλίου 16, 2005
με ακρίβεια στις: 4/16/2005 10:49:00 π.μ.

Πόσες φορές ερωτεύεται κανείς πραγματικά; Μία; Καμμία; Πολλές;Διάβασα κάπου ότι ο Θεός μας δίνει δύο ζωές, μία για να τη φυλάμε και μία για να τη ζούμε. Εγώ ζω αυτή που έπρεπε να φυλάω και φυλάω αυτή που έπρεπε να ζω. Mου΄ρχεται να ουρλιάξω. Κάποτε παρηγορούσα μία φίλη λέγοντας της ότι ευτυχία είναι μόνο στιγμές στην πραγματικότητα. Δεν θυμάμαι αν το πίστευα τότε και δεν ξέρω αν το πιστεύω τώρα. Τι γεμίζει το κενό ανάμεσα σε αυτές τις στιγμές; Δεν έχω την παραμικρή ιδέα...
Έχω σταματήσει να πηγαίνω σε μπάρ, να κάθομαι στην γωνιά μου και να καπνίζω... να παρατηρώ τους πάντες ή απλά το παίζω ότι δεν με απασχολεί τι γίνεται γύρω μου και χαζεύω το άπειρο ή διαβάζω καμιά εφημερίδα. Δεν προσπαθώ πλέον να κλέψω κανένα βλέμμα από καμιά κοπέλα, και όταν τύχει και με κοιτάξουν κάνω τον αδιάφορο.Ενα στύλ δήθεν που μετά από χρόνια εμπειρίας και μιζέριας έχει μετατραπεί σε κάποια μορφή μισογυνισμού. Μη με παρεξηγήτε, τις λατρεύω τις γυναίκες... να της χαζεύω, μέχρι εκεί... παλαιότερα θυμάμαι υπήρχαν εποχές που δεν περνούσε φορά που έβγαινα έξω και να μην γνώριζα και από μία, ψάχνοντας πάντα το ιδανικό, με πρώτο γνώμονα την εξωτερική τους εμφάνιση.
Γρήγορα απογοητεύτηκα, το ιδανικό δεν βρίσκεται, φτιάχνεται...έτσι λοιπόν άλλαξα το γνωμικό μου. Μέχρι σήμερα έχω αναπτύξει την απαράμιλλη ικανότητα να μετατρέπω σε ιδανική γυναίκα όποια μου κάθεται. Βολεύει. Αυτή αισθάνεται θεά και εγώ δεν χρειάζομαι σακούλα... Ο καλός ο τζογαδόρος λένε φαίνεται όταν χάνει όχι όταν κερδίζει. Άρα δεν είμαι καλός. Πολλοί γνωστοί, πολλές συναντήσεις, πολλές κουβέντες, καμμία επικοινωνία.
Οι άντρες αγαπούν σπανίως και έντονα, οι γυναίκες συχνά και λίγο.. τάδε έφη ο Μάκης και αρχίζω να τον πιστεύω...


έγραψε το τέλσον στις 4/16/2005 10:49:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: πόσες φορές