This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

εδώ

Τρίτη, Μαρτίου 08, 2005
με ακρίβεια στις: 3/08/2005 11:23:00 μ.μ.

Εδώ είναι μία θεματική ενότητα καλής πίστης, φίλτατοι. Σε προειδοποιεί από την αρχή, ότι δεν είχα κανένα σκοπό, παρά μόνο ιδιωτικό και οικείο, δεν έλαβα υπόψη μου ούτε την δική σου εξυπηρέτηση, ούτε την δική μου δόξα. Οι δυνάμεις μου δεν επαρκούν για τέτοιους σχεδιασμούς. Αν ήθελα να κερδίσω την εύνοια του κόσμου, θα στολιζόμουν με δανεικές ομορφιές. Θέλω να με βλέπουν στον απλό μου τρόπο, φυσικό και κοινό, χωρίς σοφίες και τεχνάσματα, γιατί εμένα ζωγραφίζω εδώ και χρόνια μέσα από την κάθε μου γραμμή και το κάθε γράμμα που πληκτρολογώ ή γράφω. Τα ελαττώματά μου θα διαβαστούν ζωντανά, οι ατέλειές μου και οι αφελείς μου τρόποι θα φαντάζουν δημιουργήματα, όσο μου επιτρέπει ο σεβασμός σας.
Αν ήμουν ανάμεσα σε εκείνους τους ανθρώπους που, όπως λένε, ζούνε ακόμα κάτω από την γλυκιά ελευθερία των πρώτων νόμων της φύσης, σε διαβεβαιώνω ότι θα με είχα ζωγραφίσει ολόκληρο και ολόγυμνο.... Το μόνο μου λάθος είναι ο χρονισμός...


έγραψε το τέλσον στις 3/08/2005 11:23:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: εδώ