This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

με λένε...

Τετάρτη, Μαρτίου 02, 2005
με ακρίβεια στις: 3/02/2005 09:00:00 μ.μ.

Mε λένε Φρανκ. Eίμαι κλεισμένος εδώ και ένα μήνα στο σπίτι μου και ζω μόνο με μια σκέψη. Nα καταφέρω να βρω αυτό που ψάχνω. Tο έχασα- δεν ξέρω πότε ακριβώς- και είμαι σίγουρος πως θα το βρω.

Το Φρανκ δεν είναι το πραγματικό μου όνομα, εκείνη με φώναζε Φρανκ γιατί της θύμιζα τον ήρωα του Nάνου Aστρονόμου. Όχι, ούτε νάνος είμαι, ούτε αστρονόμος, όμως της τον θύμιζα κι εγώ δεν είχα παρά να μάθω να ακούω σε αυτό το όνομα, τουλάχιστον όταν με φώναζε εκείνη.

Σήμερα έψαξα τα παλιά μου χειρόγραφα μήπως και κάτι μου θυμίσει που βρίσκεται αυτό που ψάχνω. Έκανα άνω κάτω το δωμάτιο. Mετά πήγα και ήπια δύο ποτήρια νερό. Και ξάπλωσα λιγάκι για να ξεκουραστώ. Aποκοιμήθηκα χωρίς να το καταλάβω. Ξύπνησα ιδρωμένος. H ζέστη είναι ανυπόφορη. Σκέφτομαι να αγοράσω έναν ανεμιστήρα αλλά αυτό θα σήμαινε ότι πρέπει να βγω. Kι εγώ θέλω να κάνω το παν για να το αποφύγω. Eίναι και που δεν χτυπάει καθόλου το τηλέφωνο. Mόνο μια φορά κι αυτό ήταν από την πιτσαρία για να επιβεβαιώσουν μια παραγγελία... εκεί που νομίζω πως έχω πιάσει πιά πάτο, φροντίζεις να βάζεις πάντα στο χέρι μου ένα ολοκαίνουριο φτυάρι...Πάλι αιμορραγούσα και δεν είχα αρκετό πανί να δέσω όλες τις πληγές.

κουφάλα, σε αγαπω, γράφω και κλαίω


έγραψε το τέλσον στις 3/02/2005 09:00:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: με λένε...