This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Για την Αρετή

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 23, 2005
με ακρίβεια στις: 2/23/2005 10:12:00 μ.μ.

Προς το παρόν μούσα μου διασκεδάζεις τον κόσμο, θαρρείς και είμαστε όλοι καλύτεροι από σε. Κάνεις το κοινό μας να κοιτάει εσένα και όχι για να δεί το πως θα ελευθερωθεί. Μαγεύεις με μια ευθύτητα, έχεις κάτι από τον Γιάννη που χρησιμοποιεί τα πιό όμορφα επίθετα με τον πιό τραχύ τρόπο... έτσι και εσύ... η Αγία μου Τριάδα, ο Ρεμπώ, ο Γιάννης και εσύ... Διότι δεν είσαι η μόνη με αλυσίδες, μην έχεις αυταπάτες. Απλά εσύ τις έβαλες μόνη σου, ενώ οι άλλοι τις αποκτήσαν από άλλους. Κληρονομιά είναι, που χάνεται στα βάθη των πρόσφατων αιώνων, των παλαιών των χρόνων (γιατί είμαι και παραδοσιακός λέμε), σαν την πολιτιστική ένα πράγμα. Με την διαφορά ότι αυτή την κληρονομιά δεν μπορείς να την πουλήσεις, ενώ εσένα σε πουλήσαν και σε αγοράσαν περίσσιες φορές. Μπορείς όμως να πάρεις ένα σφυρί και να την σπάσεις, όπως κάλλιστα μπορείς να σπάσεις και μένα με την κάθε σου λέξη. Και αν κάποιοι σου αφήσαν ένα κτήμα, μάθημα για να μην επαναλάβεις τα σφάλματα του παρελθόντος, εσύ το αγνόησες και διάλεξες να γίνεις «Αρετή» βάζοντας τα αισθήματά σου σε μουσεία σαν και τούτο. Διάλεξες να φορέσεις αλυσίδες.

Το μανιφέστο σου γράφεται σε κόκκινα πανό. Γράφεται όμως και σε μπλόγκ (από το web + log = weblog~blog) και πολυτελή, δερματόδετα ντοσιέ που αλλάζουν χέρια υπό την βοή χειροκροτημάτων. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο, αλλά και τα δύο θα τα δείξει η τηλεόραση. Τροφή για το κοινό, σαν και μένα...

Στην Σαλονίκη πάντως εγώ δεν σε είδα...

Υ.Γ.: Δε το έκλεισα ποτέ το αυτί μου και το μάτι μου σε κανενός το μύνημα... είναι που ξυπνώ νωρίς, συχώρα με.


έγραψε το τέλσον στις 2/23/2005 10:12:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: Για την Αρετή