This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

γιατί δεν μου κάθεσαι λέμε...

Τρίτη, Φεβρουαρίου 22, 2005
με ακρίβεια στις: 2/22/2005 11:35:00 μ.μ.

«Ακόμα μ'αρέσεις». Αυτό της είπα, αλλά δεν χαμογέλασε. Κοκκίνησε λίγο, έσκυψε το κεφάλι και συνέχισε να μου διαβάζει μέσα απο το εγχειρίδιο την ερμηνεία των χαρτιών. Προτιμότερο θα ήταν να μην της το έλεγα. Γιατί την τάραξα. Με κουβέντες που της έχουν πεί τόσοι άλλοι. Κουβέντες σκάρτες, ύπουλες, που τρυπώνουν παράξενα στη συνείδηση του ανθρώπου και τον αποβλακώνουν. Γιατί ξαφνικά έρχετε αντιμέτωπος με μια αλήθεια που δεν μπορεί να δεκτεί, αλλά και που δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Για μια στιγμή ξέχασα πως απέναντι μου είχα έναν άνθρωπο με ιστορία, ένα φλασκί με αισθήματα που πλυμμύριζε τον χώρο με το άρωμά του. Έκανα το λάθος, όπως τόσοι άλλοι, να την υπερτιμήσω. Να νομίσω πως μπορώ να πω ότιδήποτε κι αυτή θα ανταποκριθεί κατα βούληση. Σε τί όμως; Σε μια πρόκληση δίχως ζητούμενο. Κι αυτή, εκεί, γυρμένη μέσα σ’ενα μπεστ-σέλλερ, διάβαζε στα αγγλικά ερμηνείες, ψάχνωντας μέσα στις σελίδες να κρυφτεί απο τον κόσμο, απο τις ερωτήσεις μου, απ’τις δικές της κίολας απορίες. Λιγόθυμη και μεθυσμένη, σε λίγο ξεκίνησε να παραμιλά και ο μονόλογος αυτός δεν είχε νόημα. «Τα παίρνεις όλα πολύ στα σοβαρά» της ξαναείπα. Και γύρισε το σοβαρό της βλέμμα, φορτωμένο με δίψα για ξεγνοιασία. Τί είναι αυτά που λές, πήγε να μου φωνάξει.

Όμως είχε δίκιο. Χρειαζόταν χρόνο, απο τον οποιονδήποτε, για να ξαναπιστέψει. Είχε γυρίσει την πλάτη της σε ότι αγαπούσε και έτρεχε. Έτρεχε όσο πιο μακρυά γινόταν και περίμενε πως οι αληθινοί προς αυτήν θα την ακολουθούσαν. Μόνο που πολεμόντας την αδιαφορία είχε καταλήξει ακόμη πιο μόνη. Έβαλε προυποθέσεις που κανείς δεν ήταν πρόθυμος να αποδεκτεί. Φράγματα αξεπέραστα. Τείχη, εδώ κι εκεί, κι αυτή βασίλισσα του κάστρου, να εβρίσκομαι πάλι στην απ' έξω... αυτή περίμενε μια φωτιά ή μια φλόγα για να την λυτρώσει απο μια ατέλειωτη, σιωπηλή, άδικη μοναξιά.

Υ.Γ.: ...γιατι δεν μου κάθεσαι λεμε....


έγραψε το τέλσον στις 2/22/2005 11:35:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: γιατί δεν μου κάθεσαι λέμε...