This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

θύμηση

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 15, 2004
με ακρίβεια στις: 12/15/2004 09:55:00 μ.μ.

Λοιπόν το πρόσωπό, η θύμηση σου δηλαδή, μου φτιάχνει την ημέρα μου, ακριβώς όπως το έκανε στο παρελθόν, όταν με έδιωξες μακριά και συνέχιζα επιστρέφω για περισσότερα. Η επιλογή, όσο εσύ είσουν απόμακρη, ήταν να έμεινα κοντά σου.
Αισθάνομαι ότι έχουμε ξεπεράσει τη θύελλα χωρίς το προνόμιο της ηρεμίας.
Και όταν τραγουδάμε ακούω εκείνο το κουδούνι να χτυπά σαν άγγελος που μαζεύει τα φτερά του. Κάποτε με ρώτησες αν με έσπρωχνες στο κενό αν θα έπεφτα. Η έχθρα θα μας σχίσει στα δύο κι αν δεν κάνεις κάτι και εσύ, κράτα με ή δώσε μου την ώθηση που αναρωτιέσαι.

Ήθελα να φύγω ή να μείνεις, γιατί υπάρχει ένα τίμημα που πρέπει να πληρώσουμε για την αδράνεια απέναντι σε όλα τα απλά πράγματα. Εν καιρώ θα καταλάβεις τί λέω.

Βρές μου τον τρόπο να θερίσω το καλλιεργημένο σου μυαλό μάτια μου, γιατί όταν εγώ σου έδειξα τον δρόμο για τα άστρα εσύ κοίταγες το δάχτυλό μου...


έγραψε το τέλσον στις 12/15/2004 09:55:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: θύμηση