This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

άντε και γαμήσου τώρα...

Τρίτη, Νοεμβρίου 02, 2004
με ακρίβεια στις: 11/02/2004 09:52:00 μ.μ.

Σου 'χω πει πολλές φορές, έχω παραδεχτεί μάλλον, ότι η ζωή μου έχει ένα lag. Ίσως αυτο το lag δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας διαφορετικός όρος για να δηλώσω ότι είμαι διανοητικά καθυστερημένος, και όταν λέω διανοητικά καθυστερημένος δεν εννοώ απαραίτητα καθυστέρηση που οδηγεί στο Ιπποκράτειο.... εννοώ μία ελαφράς μορφής καθηστέρηση, κάτι σαν, ο εγκεφαλος μου να ξεκινησε να αναπτύσεται περίπου μία 8-ετία μετά την γέννησή μου.... την ημέρα δηλαδή που σε γνώρισα...

Χτές έφυγες.
Πανηγυρισμούς μην περιμένεις να ακούσεις για την αποχώρησή σου. Θα πρέπει να έχω κάνει μεγάλο κακό για να σου συνέβαινε κάτι τέτοιο. Προσωπικά θα σου δώσω την καλύτερη ευχή που μπορώ να δώσω σε κάποιον. Να περιπλανηθείς άσκοπα πολύ λιγότερο από μένα

Άντε και γαμήσου τώρα...


έγραψε το τέλσον στις 11/02/2004 09:52:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: άντε και γαμήσου τώρα...