This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

πούλα φτηνά, αγόραζε ακριβά

Τρίτη, Αυγούστου 03, 2004
με ακρίβεια στις: 8/03/2004 08:23:00 μ.μ.

Μετά από όλες αυτές τις σκέψεις ανακαλύπτω ότι δεν θα έχω πολύ καιρό ακόμα την δύναμη να νιώσω, να αγαπήσω, να αισθανθώ. Όλα έτσι γίνονται ένας φαύλος κύκλος στο μυαλό μου, αγαπώ και την μουσική και έτσι ακόμα κι αυτή η κοπέλα έγινε κάποιο τραγούδι, στριμώχτηκε σε κάποιους στίχους και κάθε βράδυ το ακούώ, πικραίνομαι και θυμάμαι.
Μετά από λίγο καιρό θα το ακούω πιο σπάνια και όλο και θα ηρεμώ. Αυτή είναι η κατάρα μου, είμαι φτιαγμένος να πουλάω την αγάπη μου φτηνά.


έγραψε το τέλσον στις 8/03/2004 08:23:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: πούλα φτηνά, αγόραζε ακριβά
Very cool design! Useful information. Go on! » » »