This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

ελπίδα

Σάββατο, Ιουλίου 31, 2004
με ακρίβεια στις: 7/31/2004 06:05:00 π.μ.

Έχω ελπίδα μέσα μου, θα ψάξεις να την βρεις; Έχω μια αίσθηση τυφλή που μου γελάει. Ζω στην αλήθεια ή πρέπει να ξυπνήσω; Κλείσε τα φώτα να μην με δεις να κλαίω. Είναι σκοτάδι. Το φοβάμαι το σκοτάδι. Όλα είναι μαύρα κι εγώ θέλω να δω. Ψάχνω τα μάτια σου και το χαμόγελό σου. Αγκάλιασέ με. Δεν είμαι ο εχθρός σου. Κουλουριασμένος περιμένω για γαλήνη μα η κόλασή μου είναι μέσα στο μυαλό και δεν υπάρχει μέρος που να μην με φτάνει. Αγκάλιασέ με, αιμορραγώ και σε αγαπώ. Το ξέρω, μοιάζει απαίσια η λέξη. Έχει μια νότα που θυμίζει τα παλιά. Ίσως να σκίσω τα μάτια μου με δάκρυ και να'ναι ψεύτικα όλα μου τα νιώθω. Είμαι σε βάρκα σε ποτάμι και φοβάμαι. Πάει μονάχη της και δε ρωτώ γιατί. Χαμογελώ γιατί θυμάμαι την μορφή σου και μοιάζει ακίνδυνη η επόμενη στροφή. Μην πλησιάζεις, θέλω να ξεχάσω κι αν πλησιάσεις θα βρω τον εαυτό μου. Έχει η ψυχή μου ξεσκιστεί και θα ξεράσω. Αχ, πόσο θα'θελα της λογικής τους νόμους. Κλείνω το στόμα και θολώνω τα μάτια. Σε λίγο η αναπνοή μου θα πεθάνει. Θα σε θυμάμαι πάντα. Ζήσε για μένα. Μόνη σου δεν κινδυνεύεις...


έγραψε το τέλσον στις 7/31/2004 06:05:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: ελπίδα