This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

αναμνήσεις ΙΙΙ

Τετάρτη, Ιουλίου 21, 2004
με ακρίβεια στις: 7/21/2004 08:19:00 μ.μ.

Θέλω να την αφήσω. Γιατί; Γιατί μόλις έχω συνειδητοποιήσει την ματαιότητα της σχέσης μας. Μεγάλη απόσταση, λίγος χρόνος, και οι αναμνήσεις που με συνδέουν μαζί της, περιορίζονται στο ελάχιστο. Έχω κουραστεί να ακούω την φωνή της και στο κάθε σχόλιό της, αντιδρώ. Λέει αηδίες και με νευριάζει ή απλά έχω χάσει κάθε ενδιαφέρον.

Δεν είμαι σίγουρος σε ποιό σημείο ακριβώς έπαψα να νοιάζομαι. Μάλλον δεν νοιάστηκα ποτέ. Αυτό σίγουρα σκεφτήκαμε όλοι. Να το θέσω αλλιώς. Δεν είμαι σίγουρος σε ποιό σημείο έπαψα να προσπαθώ. Μετά τον καυγά, πιο πρίν, χθές, σήμερα...πότε; Και πάλι, ακούω μια φωνή ειρωνική στο βάθος να με χλευάζει. Μάλλον ποτέ δεν προσπάθησα. Ίσως απλά να μην θέλω να είμαι ο δυνατός της υπόθεσης. Να στηρίξω ποιόν και γιατί; Εγώ; Που μια ζωή έμαθα να τα βλέπω όλα άχρωμα και γκρίζα.

Και ακόμα σκέφτομαι. Είναι φάση που θα περάσει, ή μήπως έφαγα χαστούκι και ξύπνησα; Δεν μ' αρέσει αυτό το μπλέξιμο. Είναι μια όμορφη σχεσούλα όταν την δείς απο μακρυά. Μονάχα όταν μπείς στον χορό χορεύεις. Η παραμικρή επικοινωνία που υπήρχε μεταξύ μας, νιώθω πως εξαφανίστηκε. Ακόμα και έτσι, με τρομοκρατεί το γεγονός πως είμαι προσκολλημένος σε ένα άτομο χωρίς να έχω το περιθώριο να κοιτάξω αλλού και να κάνω σαν παιδί τις μαλακίες μου. Γιατί αυτό έχω συνειδητοποιήσει. Μια ζωή με τους κανόνες και τα ταμπού. Μια ζωή να κοιτάω κάτω και να κοκκινίζω. Μια ζωή να κλείνω το στόμα μου και να φεύγω.

Δεν περιμένω πως γίνομαι κατανοητός. Μάλλον έχω μπεί στο ίδιο καζάνι που βράζουν όλοι οι υπόλοιποι. Δεν νιώθω ευτυχία. Δεν νιώθω καν την ανάγκη για δέσμευση. Αυτό δεν λέει κάτι; Με ρωτάνε αν ξέρω τί θέλω. Η απάντηση θα είναι μια μονόλεκτη άρνηση. Το καταλογίζω στον εαυτό μου. Όμως δεν θέλω να κοροιδεύω κανένα.


έγραψε το τέλσον στις 7/21/2004 08:19:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: αναμνήσεις ΙΙΙ