This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

για τις 18

Πέμπτη, Απριλίου 15, 2004
με ακρίβεια στις: 4/15/2004 08:51:00 μ.μ.

Δυστυχώς εδώ και λίγο διάστημα όλα μας πήγαν ανάποδα και ερχόμεθα εις δυσάρεστον θέσιν όπως αναγγείλωμεν υμάς, ότι έχομεν πείσει εαυτούς εγκαταλείψωσιν προσπάθειας απέναντί σων.

Από τότε που έφυγα απο κοντά σου έχοντας την ανάγκη για επικοινωνία κι επαφή, βρήκα την υγειά μου. Δεν πίνω, δεν καπνίζω, γυμνάζω το σώμα μου, δεν κλαίω, δεν σου γράφω, δεν με νοιάζει που δεν μου γράφεις ούτε και ΄συ, ούτε με πειράζει που δεν περνώ πιά από το σπίτι σου και το σκυλί σου δεν μου γλύφει το χέρι... αυτό μ' ερωτεύτηκε περισσότερο από σένα, γιατί ήξερε πως έστω και το ένα μου χάδι είναι αληθινό.

Δεν μπορώ να με εμπιστευτώ πλέον, δεν το ρισκάρω, μαζί σου να πέφτω για πάντα, και πρέπει να σε αποφεύγω... κουράγιο και αντοχή ενάντια στον χρόνο... αυτή την φορά δεν θα γυρίσω στο κάλεσμά σου σειρήνα μου, και ας μου λείπει το βουλοκέρι...
Ο Κύριος τα κατάφερε και φέτος, αναστήθηκε... άσε τώρα και μένα

τα χρόνια τα πολλά μου έχεις για τις 18 του μήνα...


έγραψε το τέλσον στις 4/15/2004 08:51:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: για τις 18