This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

ποιός έχει την δύναμη

Τρίτη, Μαρτίου 02, 2004
με ακρίβεια στις: 3/02/2004 02:29:00 μ.μ.

..όταν σε γνώρισα είμουν πράγματι τυφλός, τυφλός εκ γεννετής, ανίκανος να αρθρώσω λέξη, τί εικόνα να είχες άραγε από μένα;
Ο μελλοντικός μου έρωτας εξαρτήθηκε αποκλειστικά απο τη στιγμή εκείνη, τι είχα να προσφέρω εγώ σ' αυτό το βλέμμα;...μετά ξαναειδωθήκαμε και το φώς τον ματιών σου άστραψε, η ψυχή μου σε είδε γυμνή και τροφαντή.
Χαϊδεύοντάς σε απο το στόμα μου βγαίνει το όνομά σου και απο της καρδιάς μου τις πληγές, εσύ... από παιδί αναρωτιώμουν ποιός έχει την δύναμη;
...αυτός που χτυπάει ή αυτός που πονάει;...


έγραψε το τέλσον στις 3/02/2004 02:29:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: ποιός έχει την δύναμη