This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

αποσπάσματα II

Σάββατο, Ιανουαρίου 24, 2004
με ακρίβεια στις: 1/24/2004 02:40:00 μ.μ.

Χτές νόμιζα πως μ' έπιασε ότι χειρότερο απεχθάνομαι. Ζήλια και κτητικότητα. Αλλά δεν ήταν αυτό.
Ήθελα απλά να πειστώ πως μπορείς να ξεπεράσεις τα όριά σου.
Έγινα απαίσιος, απαίσιος, πιο απαίσιος απ' ότι ήσουν κάποτε εσύ.
Ήθελα να σε κάνω να ξεκολλήσεις ή, να με σιχαθείς και να τελειώνει.
Πρέπει να σου μίλησα πολύ, πάρα πολύ κι άντεξες. Πρέπει να ήμουνα αισχρός, αισχρός κι άντεξες. Πρέπει να ήμουνα αδύναμος, αδύναμος και με δέχτηκες. Πρέπει να είχα αποκοπεί κι ακολούθησες. Μα όταν βρήκα τη δύναμη να δώσω τέλος, μου μίλησες.
Είπες πως δεν υπάρχει τέλος, τέλος κι αρχή τ' αυτό. Τώρα ξέρω πως είσαι ο πιο φανταστικός άνθρωπος. Έχεις τεράστια δύναμη. Τώρα ξέρω ότι ξέρεις. Δε σε φοβάμαι μη κυλήσεις. Αφού μπόρεσες να ταπεινωθείς,
αφού μπόρεσες να κυλιστείς, αφού χτύπησες και συ στο μαχαίρι, δε σε φοβάμαι πια.
Πάνπολλες νύχτες μ' έχεις ξεπεράσει.
Δεν έχει σημασία που σου δόθηκα πρώτος εγώ, Δεν έχει σημασία που δε μπορώ να πάω μ' άλλη γυναίκα πια. Δεν έχει σημασία τίποτα πιά.
Ήταν απαραίτητο να γίνει και είναι φανταστικό.
Αυτό σίγουρα δεν τόχω ξαναζήσει. Ή αν το έζησα δεν το θυμάμαι.
Κι ήσουνα δίπλα.

Σήμερα κερδήθηκε ένας άνθρωπος.
Δεν τον κέρδισα εγώ, κερδήθηκε από μόνος του.
Εγώ αυτόν τον άνθρωπο τον έχασα.
Όμως εγώ το θέλησα να κερδηθεί.


έγραψε το τέλσον στις 1/24/2004 02:40:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: αποσπάσματα II