This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

χαρακτήρας

Τρίτη, Ιανουαρίου 13, 2004
με ακρίβεια στις: 1/13/2004 01:27:00 π.μ.

Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν ήμουν χαρακτήρας ιδιαίτερα αισιόδοξος, πράγμα που πολλές φορές εξακολουθώ να κάνω με χειρουργική συνέπεια μέχρι και τούτη την στιγμή. Με την παραμικρή ευκαιρία, με το ελάχιστο ερέθισμα, καταφέρνω να βυθίζομαι σε βάθη ζοφερά μελαγχολίας και ανυπέρβλητων σκεψεων αναλύοντας διεξοδικά, άλλοτε και με χιουμοριστική/χυδαία διάθεση την εκάστοτε κατάσταση. Όλα μου φταίγανε, όλα ήταν μάταια, δίχως νόημα και δίχως σκοπό. Δεν υπήρχε στη ζωή μου το γλυκό και νηπενθές φως μιας ανοιξιάτικης λιακάδας, παρά μονάχα η φευγαλέα και σκληρή λάμψη του κεραυνού και της αστραπής, γιατί μονάχα καταιγίδες καταδέχονταν την καρδιά μου και αχανή βαλτοτόπια ήσαν/είναι οι σκέψεις μου! Μόνιμος ένοικος ήταν πλέον η υγρασία στην ψυχή μου κι ενίοτε θέριευε αβάσταχτα, γλιστρούσε και ξεχείλιζε απ' τα μάτια μου. Μέχρι που, κάποτε, άρχισε να μυρίζει μούχλα η αναπνοή μου, ένιωσα πως σάπιζα σαν το κουφάρι του Οινούσαι και του Νέαρχου. Μέσα μου υπήρχε ανέκαθεν πάλη ιδεολογικών συμπερασμάτων, όσπου το έριξα και εγώ στην "ψυχολογία του απέναντι", το να ασχολούμαι με τους άλλους, περισσότερο απ'ότι με μένα, ίσως έτσι πίστευα (και ακόμα πολλές φορες δεν το αρνούμαι) πως θα μπορέσω να καταλάβω το τι ζητάνε απο μένα οι άνθρωποι και όχι τί έχω να τους δωσω...Ποτέ μου δεν διαχώρισα σε κατηγορίες τους γύρω μου, να τους καταλάβω προσπάθησα. Βλέπεις μερικοί αρέσκονται να βρίσκονται σε ομάδες, σε κλίκες, σύνδεσμους, κολλητιλίκια και άλλα εγωιστικοφελή "ιδρύματα"...εγώ πάλι προτιμώ το πλήθος... χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν πηγάζει μέσα μου ο εγωισμός...

...είναι φορές που μπορεί και να χάσεις τον στόχο σου, είτε γιατί είσαι τυφλωμένος απο αισθήματα αγάπης και έρωτα, ειτε γιατί είσαι πολύ αφελής να σκεφτείς πως όλα όσα σκέφτομαι εγώ έχουν βάση απλοϊκή...
ΕΓΩ ζήτησα αυτό που ήθελες απόψε, ΕΣΥ το έχασες πίσω απο τις λέξεις που αρνήθηκες να δεις...


έγραψε το τέλσον στις 1/13/2004 01:27:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: χαρακτήρας