This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

με μισούν

Τρίτη, Δεκεμβρίου 23, 2003
με ακρίβεια στις: 12/23/2003 12:51:00 π.μ.

...με μισούν, δεν υπάρχει άλλη εξήγηση, με μισουν τα ξυπνητήρια, δεν χτυπανε πια για μένα, όχι όσο δυνατά θα έπρεπε...
Πάει καιρός απο την τελευταία φορά που σηκώθηκα ξεκούραστος, περίεργο πράμα αδερφέ μου. Είναι και οι σκέψεις του αγγέλου, αναμνήσεις πιότερα, που επέστρεψαν να στοιχειώσουν πάλι στο κεφάλι μου, αερικά που σέρνουν ηχηρά τις αλυσίδες τους μην τυχόν και δεν τ΄ακούσεις μέσα μου. Θέλω να γυρίσω στο σαββατοκύριακο της Τριάδας, σε εποχές γεμάτες έρωτα, πνευματικά και σαρκικά, μέχρι τελικής πτώσεως. Θυμάσαι πως είναι να σου ερεθίζουν το μυαλό μέχρι την υπέρβαση; ..αν θυμάμαι;...ο Σωκράτης σε μισοφαγωμένη κασσέτα, ζεστό κορμί σε ζεστό κρεβάτι (...ΟΧΙ ΔΕΝ βγάζουν όλα τα κορμιά την ίδια ζέστη...), η παράσταση των φτερών, ο χορός, τα μάτια χαράς με τα δάκρυα λύπης, η ηδονή, οι οργασμοί... ο έρωτας.

Κρίμα, γιατί είσαι άγρια και μόνη και ποτέ δεν μ' άφησες (έκτοτε) να σε αγγίξω, αλλά θα μπορούσα να σε γαληνέψω, να πάρω τον θυμό μου που σιγοκαίει τα σωθικά μου ακόμα και τώρα που σου μιλώ και να τον κάνω λατρεία, να σου πώ πως έκτοτε δεν υπήρξε κάτι να αντισταθμίσει τη μοναξιά ή έστω τις ερωτικές μου ορέξεις, αλλά θα σε μπερδέψω... εξού και η αποχή, απ' όλα, ακόμα και απο εσένα. Άπλωσες όλα σου τα σκοτάδια στο σεντόνι και διάλεξα πέφτοντας στο πιό αιχμηρό. Δεν γίνεται να θέλεις κάτι μιά φορά μα να θές να τ' αποκτήσεις δυό.

Έπαψα να κρατώ λογαριασμό, να ξεχνιέμαι όταν μετράω τ' άστρα στο ταβάνι (197+7) να φοβάμαι την ντροπή, να ντρέπομαι τον φόβο. Ανοιγοκλείνω πόρτες, μπαίνω παντού, μιλάω με λόγια πικρά στους τοίχους και χωρίς αιτία χαμογελάω σε περαστικές ομορφιές, κι όταν θα πλεύσω δίχως μπούσουλα, τότε θα έχω γλυστρίσει σε άλλη πόλη και θα ραγίζει η καρδιά σου γιατί ράγισες τη δική μου, γιατί οι ενοχές σου θα πονάνε πιό πολύ απο την θλίψη μου (που λέει και η Στέλλα), και τα λόγια μου πια θα αποκτήσουν ουσία.


έγραψε το τέλσον στις 12/23/2003 12:51:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: με μισούν