This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

χαλαρά

Δευτέρα, Νοεμβρίου 03, 2003
με ακρίβεια στις: 11/03/2003 11:23:00 μ.μ.

Χιλιάδες φορές σε έχω δεί γυμνό στο σώμα και την ψυχή σου, δίχως μάσκα, ποτέ μου δεν τις συμπάθησα, δίχως ταυτότητα, ποτέ μου δεν την έψαξα, γυμνό σαν νεογέννητο βρέφος. Έχεις γκρινιλαξει, έχεις παραπονεθεί, έχεις κλάψει μπροστά μου, κι άς πάνε χρόνια αμέτρητα, έχεις εκφράσει τους πόθους σου, έχεις φανερώσει την αγάπη και την θλίψη σου.
Η τέλεια κατάθλιψη. Τί δουλειά έχω εγώ σ' ένα τέτοιο μέρος, μόνος;
Σαν άλλος παλιαόΧριστος σηκώνω το σταυρό μου κάτω απο τα γεμάτα απορία μάτια όλων να κουβαλήσω το μοναδικό φίλο που είχα, και θα έχω, ποτέ στη ζωή... εμένα

... κι ας πήρε τα χέρια μου στα χέρια της η θλίψη μέσα στον καημό της νύχτας... δεν είμαι εγώ όπως εσυ, γυναίκα, που έστω κι όταν δεν δίνεσαι να δίνεις...

ΔΕΝ τρέχω, παίρνω το χρόνο μου να βρώ το θάρρος να δώ τον εαυτό μου, να γίνω όλος μάτια...


έγραψε το τέλσον στις 11/03/2003 11:23:00 μ.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: χαλαρά