This body would be translated into the appropriate locale.

Ιστός
Μουσικές και σαματάς
ξεφυλλίσματα
Τα Meta

 m monitor

Kinja, the weblog guide

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

οι σκιές κρατάνε χρόνια

Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2003
με ακρίβεια στις: 10/29/2003 12:06:00 π.μ.

... και αν έχω τον ίσκιο μου χάσει, μέσα σε ίσκιους άλλους και αυτός και άλλες φορές στο σκοτάδι χαμένος δεν με νοιάζει. Ποτέ μου δεν κατάφερα να τον αγγίξω, όπως και σένα, ένα βήμα πιό γρήγορος πάντα μπροστά απο κάθε μου κίνηση κάθε μου αισθηση μικρή και μεγάλη....

... και να έχω τον ίσκιο μου χάσει, έστω για λίγο ή και για πάντα δεν μ' ενδιαφέρει καθόλου σου λέω στ' αυτί, για να μην μ΄ακούσει κανείς παρα μόνο εσύ και αυτός...

... και σαν έχω τον ίσκιο μου χάσει, εδώ και καιρό ή και αν ποτέ δεν τον είχα ποσός με (συν)θλίβει, γιατί γίνομαι άυλος, είμαι ενέργεια, είμαι το φώς...

γίνομαι φώς, μεσ' στα μάτια σου, να με κρατάς για να λαμπυρίζουν στο σκοτάδι, να με κάνεις ξανά να θέλω να είμαι ο Μορφέας...


έγραψε το τέλσον στις 10/29/2003 12:06:00 π.μ. | Δημοσίευση |

[ back home ]

Σχόλια στη δημσίευση: οι σκιές κρατάνε χρόνια